Lindexshopping

Igår var jag iväg till GeKås. Funderade ett tag på om jag skulle fota och greja men jag orkade inte :-P Jag handlade inte så mycket spännande ändå. två par enfärgade mjukisbyxor till Alvin + en T-shirt och sen 2 helvita kortärmade bodies till Elmer att ha under tröja. Sen en enkel tröja till Victor.

I övrigt var det bara tråkgrejer som rengöringsmedel, tandkräm, godis och annat sånt krafs.

Idag var jag en sväng till kinna :-) blev så trött så det blev bara Lindex, hade velat gå till Kapp Ahl också men sket i det.

Blev några grejer iaf på Lindex:


Kavaj till Victor för 69:50 kr, Mjukisshorts till Alvin för 19:50 kr och skjorta med slips till Alvin för 49:50 kr.


Sen köpte jag lite bas-kläder till Alleballen till ordinarie pris:



Velourbyxor 99 kr, 3 för 2 T-shirts för 49:50 kr st, varav en gratis med andra ord.


Kolla så löjligt:


Jag ville egentligen ha 3 st i storlek 104 men det fanns bara 2 st så jag tog en i 110 också. Här på bilden har jag lagt en i strl 104 ovanpå en i strl 110. De är exakt lika långa, enda skillnaden är att 110 är lite bredare. Urlöjligt.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Skriver en kommentar här, då det inte fungerar att kommentera ovanstående inlägg. Eller ja, egentligen ville jag väl mest tacka för fredagsunderhållningen. Tack! Och att dina barn ser ut som missfoster, det kan jag då rakt inte hålla med om.

2010-02-05 @ 22:53:11
URL: http://enmynta.se
Postat av: tess

hon (2barns mamma84) har lagt en bild på din Alvin när du ammar honom i sin blogg för att visa hur "äcklig" du är...Håhåjaja, tänkte bara att du ville veta...

2010-02-05 @ 23:03:26
Postat av: Jennie edinge

Gick ej att kommentera på "missfoster" inlägget, så jag lägger kommentaren här ist..



Hmm, jag som alltid trott att du har ej råd med fast göda till dina kidz att det e därför du gillar tradera odyl och att du pratar om Alvin som en 2åring för att du önskat att han var det för det e en sån underbar tid;-). ( hela inlägget e ironiskt för et som ej förstod det)...



Skit, vad tröttsamt att bara muppa sig för man ej har något bättre för sig.. Hur orkar folk(IDIOTER), men framför allt hur orkar du att folk beter sig såhär?? Jag hade blivit superledsem hela tiden.. Tycker du e stark o önskar att mupparna ger fan i dig snart.. Vem gillar vuxenmobbing, så pinsamt!!!

2010-02-05 @ 23:07:49
Postat av: hanna

du e nog lite som en annan vääägrar ha tröja på lilla alvin utan att ha body under.,. jag hatar det verkligen...

2010-02-05 @ 23:32:59
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ja medan han är bebis får han ha body under så inte tröjan åker upp och gör en glipa.

2010-02-05 @ 23:42:00
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: thile

Snygge klær du har handlet.

Så mye elende du mottar av kritikk. Jeg tror de er avindsyke på deg, for du gir dine barn så fin oppdragelse og kjærlighet. Heia, heia ;)

Ha en herlig lørdagsmys.

Kan jeg spørre hvordan det går med din mamma?

2010-02-06 @ 13:37:43
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Mamma läggs in den 10 februari till 12 februari och proverna ska tas den 11:e



<3

2010-02-06 @ 13:39:30
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: thile

Mange gode, varme tanker til dine søsken og deg.

Tenker på deg <3

2010-02-06 @ 13:51:52
Postat av: Madeleine

Åh vad mycket fint ;-) Ha en bra lördagskväll!!

2010-02-06 @ 17:21:10
URL: http://www.muppsan.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback