Hemmasydda brallor :-)

Mönster: Inget, bara klippte till bitar på måfå. Jag kommer ändra lite inför nästa byxklippning.
Tyg: Köpte ett par snorbilliga (9.95 kr tror jag) velourbyxor i strl 152 på GeKås för typ ett år sedan som jag hade tänkt använda till just detta. Nu blev det äntligen av.
Mudd: Vita muddväven är köpt på Skroten i Skene och den gröna mudden med snörning satt på byxorna så jag klippte loss den och återanvände.


Blev några små fulgrejer här och var men nu törs jag nog sy de riktiga byxorna i tyget jag köpte igår :-) ett par till Elle och ett par till Tradera (ja, jag säger till i bloggen när de ligger på Tradera) :-)

Bild på byxorna med uppvikta muddar finns HÄR









Kommentarer
Postat av: Annette

Vilka fina, och vilken härlig färg! Kanon :)

2010-02-28 @ 13:56:07
Postat av: Anonym

Fina men sitter lite tight kanske. Han e en liten "sokkis" han.

2010-02-28 @ 14:03:05
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Kanske lite tight i midjemudden på bilderna men tvärt om för lösa på benen. Jag tänkte göra så de blev tighta över låren men de blev lösare än jag önskat.

2010-02-28 @ 14:08:00
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: thile

Lille favo Elmer <3. Duktig mamma du har <3

Jättefine!

Jeg kommenterte 'Kreaviteten flöder i natt' også, men det er ikke kommet med.

2010-02-28 @ 14:10:13
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Jättefina :)

2010-02-28 @ 14:36:00
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Anna-I kampen mot min 6årings cancer

fina brallor, du får sätta igång o sy för fullt nu som bihobby, alla verkar vilja ha hemsydda fina velour åt barnen ^^ de går alltid hem ju :-)

2010-02-28 @ 15:51:20
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Anneli

Helt underbara byxor Beckah!



Skall bli spännande!!



2010-02-28 @ 16:01:50
Postat av: Helena med Eskil

Fina!!!

2010-02-28 @ 19:08:45
Postat av: Jenny

Vilka fina!

2010-02-28 @ 19:29:02
Postat av: Petra

Great - jättefina och cool färg ;-) Det bästa när man får till det är att man får känna sig såååå nöööjd ;-)

2010-03-01 @ 06:38:40
URL: http://www.willvin.se/blog


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback