Gladskit

Några bilder på min underbara gladskit igår :-) <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: thile

Underbar er han, vår charmige gossing med et strålende leende <3

2010-02-24 @ 12:24:56
Postat av: Anonym

Vilka otroligt härliga bilder på lillkillen!

Får mig att längta ännu mer efter den lill* jag har i magen.

2010-02-24 @ 12:38:21
Postat av: Johanna

Åh det är så härligt när dom skrattar. Man ser hur ögonen tindrar också. Gullunge <3

2010-02-24 @ 13:44:39
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Angelica

Varför har du ingen filt under pojken, du bor väl på bottenplan, då är väl golvet kallare än normalt?

Att kalla sitt barn en glad skit låter elakt!

2010-02-24 @ 14:21:52
Postat av: Anneli

hahaha så go han är Elmer. Jag blir ju alldeles full i skratt av att se honom skratta så gott. Det smittar av sig verkligen!



Jättefina bilder på honom!!

Kanonfina bilder på Alvin och Elmer ifrån dagens outfit också!!



Du blandar färger på ett härligt sätt när det gäller barnens kläder!



Jo Beckah, nu har jag en fråga till (Anneli med dopklänningen du vet) kanske har någon ställt den tidigare, jag vet inte. Men jag undrar vad du fotar med för kamera, bilderna du tog när det gäller Elmers små tandsingar, förstår inte hur du lyckas med att få närbilderna så bra och "rena" och inte korniga och suddiga.



Tror du förstår att jag uppskattar din blogg, läser varje dag. Många bra tips får man ifrån dig!



Sedan skall jag bara skriva en rad att dina inlägg där du "gnäller och klagar" enligt vissa. Dessa inlägg från dig gillar jag också, allt är inte perfekt i en tillvaro när man har barn. Likväl som man älskar sina ungar och ha dem nära omkring sig, likväl måste man väl kunna få känna att ungar kan bara vara så nedrans jobbiga ibland.

Varför får man inte tycka det som mamma? Högst naturligt och inte alls ovanligt som många tycks tro.



Du har en varierande och underhållande blogg! :)



Mvh

/Anneli



2010-02-24 @ 15:07:13
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Anneli :-) tack igen. Jo min kamera är inget märkvärdigt alls. En så kallad "superzoom" och när jag fotar så där typ tänder och så då använder jag macro-funktionen (finns på de flesta kameror och brukar se ut som en blomma).



Iallafall så heter kameran Fujifilm S5800.



**



Angelica; nej, vi har inte kalla golv och anledningen till att han inte har filt är för att han då blir förbannad för att han inte kan åla. Han vill ju kunna ta sig någonstans.



Ingen av mina barn har haft filt i den här åldern. De har ålat och krypit omkring.



Du skämtar ang gladskit hoppas jag? :-)

2010-02-24 @ 16:48:38
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Nina

Vilken rund o gó bebis! Alltid fina kläder oxå.

Tittade på dina hemmasydda alster - JÄTTEFINA! Synd att du inte har tid att sy lite, jag hade gärna beställt av dig!

Jag kan ej sy, men kan du vägleda mig om jag kör fast?

2010-02-24 @ 18:03:14
Postat av: Bodil

Vilken goding!! Han verkar vara en vansinnigt glad och nöjd unge, din Elmer! Härligt! :D

2010-02-24 @ 20:28:27
URL: http://enmynta.se
Postat av: [email protected]

2 utbildade personal säger att det var helt normalt och ersättning & välling är samma sak tror jag lyssnar mer på dom än dej !!!!

2010-02-24 @ 21:13:03
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: [email protected]

jag vet vad bvc sa idag och eddie var perfekt varför ska jag då ge han ersättning ???? Och när ska jag ge han det han äter när han är hungrig och var 3-4e timme erbjuder jag han mat och det var jätte bra också ...

2010-02-24 @ 21:54:55
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: [email protected]

ja ja men de säger inte bvc han ska ha välling !!!!!!!

2010-02-24 @ 22:05:30
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Rebecca, stolt moster åt sessorna Emelie & Olivia

sv. oja!

Men nu är hon normal stor för en 17 månaders bebis!

2010-02-24 @ 22:19:36
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Trollis

Puss lilla finaste älsklingen som är sin mamma upp i dagen!

2010-02-25 @ 20:17:03
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback