Dagens outfit special

Dagens outfit med bonus :-)


ALVIN
Tröja:
Favorittröjan från Po.p strl 98
Byxa: GeKås strl 104
Strumpor: GeKås



ELMER
Tröja:
Me & I strl 74/80
Body: GeKås helvit kortärmad strl 80
Byxa: Bondelid strl 60 (!!!)
Strumpor: Vet ej


En till bild. Här med dreggelscarf från www.oapip.se :-)



BONUS

Byxorna som Elmer har här ovanför är ju ett par Bondelidbyxor i storlek 60. När Alvin var knappt 3 månader gammal fick han ett par likadana, fast gråblå och i storlek 70. Då, när han var 3 månader så satt byxorna så här:



Magiska byxor som växer med barnet ;-) från att ha varit pösiga mjukisbyxor med vikta muddar för nästan 2,5 år sedan har de idag blivit normalstora leggings! Han har alltså använt de här brallorna då och då i nästan hela sitt liv och kan fortfarande ha dem! Så här sitter de idag:


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina kläder på fina pojkar!

Och byxan var ju perfekt, min yngsta hade ett par sådana byxor som bebis, tyvärr gick dom sönder ganska snabbt, annars hade hon garanterat kunnat haft dom som leggings idag. :-)

2010-02-12 @ 11:56:59
URL: http://drakmorsan.blogg.se/
Postat av: Sandra med treungar

Mycket praktiska brallor.

Och billigt:)

2010-02-12 @ 12:29:48
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Laila

tack så mkt vad glad jag blir =) och tack för alla tips du skrev där, ska komma ihåg dom =)

2010-02-12 @ 13:26:20
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Fina killar. :)

Coolt det där med brallan, synd att du inte köpte 10+, så hade du inte behövt köpa brallor på flera år. :D

2010-02-12 @ 13:41:12
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Anna-virrpanna

Hej har två frågor, (då du är rätt framåt och grov i din blogg antar jag att du kan ta emot frågorna med samma prestation)



1.Har Alvin någon form av scolios? Han står alltid snett och vriden på korten?



2.Hur tänker du ta ställning till att om Vikor kommer hem som 15 åring med sin evt flickvän och talar om att du ska bli mormor. Det innebär att du blir mormor vid 31-32 årsåldern :D

Kommer du be hans flickvän göra abort, eller har du den empatin att det är hennes val.

2010-02-12 @ 14:37:13
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

svar på ett par frågor



"Hej har två frågor, (då du är rätt framåt och grov i din blogg antar jag att du kan ta emot frågorna med samma prestation)



1.Har Alvin någon form av scolios? Han står alltid snett och vriden på korten?



2.Hur tänker du ta ställning till att om Vikor kommer hem som 15 åring med sin evt flickvän och talar om att du ska bli mormor. Det innebär att du blir mormor vid 31-32 årsåldern :D

Kommer du be hans flickvän göra abort, eller har du den empatin att det är hennes val."



1. Eh, nej. Det hade varit märkligare med en 2,5-åring som stod helt rakt och uppstyltat på varenda bild.



2. Om min SON kom hem och berättade att jag skulle bli MORMOR skulle jag bli oerhört chockad. Om han däremot kom med sin flickvän och berättade att jag skulle bli farmor så betyder det ju att beslutet redan är taget att behålla barnet. Men om de inte sa att jag skulle bli farmor, alltså bara berättade att hon var gravid men inte visste så skulle jag prata om alla olika lösningar som finns (nu förutsätter jag att jag har god kontakt med hans flickvän, vilket jag hoppas att jag kommer att ha) och sedan är ju beslutet hennes helt och hållet. jag skulle stötta oavsett.

2010-02-12 @ 15:11:39
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Ewa

Dina killar är alltid så snyggt klädda. Kul med färger.

2010-02-12 @ 15:16:29
URL: http://mammatill8.bloggplatsen.se
Postat av: Elin (sjuksköterska)

Var köper du de där byxorna?? Smidigt juh!

2010-02-12 @ 15:55:51
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag har haft turen att hitta byxorna på tradera :-)

2010-02-12 @ 15:59:01
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: kicki

Elmer är så sjukt jäkla söt! :)

2010-02-13 @ 16:58:54
URL: http://theosmami.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback