Blogg.se jävla trassel!

Jag är så förbannat trött på detta nu!!!


Dels så har det blivit så att man typ 2 av 3 gånger måste verifiera genom att skriva 2 töntiga ord när man ska kommentera på blogg.se-bloggar men vad värre är så har det blivit en massa JÄVLA gånger nu sista tiden som detta meddelande kommer upp:



Så kommentaren inte ens kommer fram. VANSINNIGT irriterande! Har varit så här i en vecka nu! I flera veckor har det dessutom varit så att vissa inlägg inte går att gå in på! Så går man direkt från Bloglovin så kan man inte se inlägget. står något om 400 blabla.

Jag har upptäckt att det brukar bli bättre om man publicerar inläggen 2 ggr. Dvs man trycker på "spara" när man skrivit färdigt och sedan väntar man några sekunder och trycker på "spara" igen.

Jag har dock inte hittat någon lösning vad gäller kommentarerna.


Fler som får upp samma skitmeddelande?

Kommentarer
Postat av: MansonDust

Nix.. :S

2010-02-27 @ 09:07:40
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Postat av: petra

Jag skrev om det här med att man måste verifiera vid kommentarer och då fick jag svar av en som upptäckte att det berodde på om man själv var inloggad på sin blogg. Testade detta och om jag är inloggad på min blogg när jag kommenterar hos andra så funkar det som vanligt. Testa och se om det är likadant för dig

2010-02-27 @ 09:53:33
URL: http://jimmyssyster.blogg.se/
Postat av: froidan

Blir exakt samma här, & jag måste också spara inlägget två gånger innan det syns! Flera gånger jag inte kunnat kommentera här heller för det där "felaktig sessionsdata" kommer upp.. Sjukt irriterande!

2010-02-27 @ 10:35:42
URL: http://froidans.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback