Tiger och Alvin :-)

mms_img11560 (MMS)

Tiger och Alvin :-)


Kommentarer
Postat av: Martina -tävla om upplevelse värd upp till 1000:- hos mig!

Men vad söta de var! OCh Alvin sover fortfarande med händerna över huvudet. Eller, det kanske en del barn gör. Jag minns det som att mina gjorde det under de första månaderna bara..söta och så "försvarslöst"/avslappnat på något vis.

2010-12-10 @ 20:20:28
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Alvins och Elmers pappa sover med armarna exakt sådär (+en kudde över ansiktet som han håller fast med armarna haha) så jag tror det är något Alvin ärvt :-)

2010-12-10 @ 23:31:54
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Petra

Men vad lika de är!!! Jättegulligt! och mina sover knoddar sover med armarna ovanför huvudet också - ser så himla avslappnat ut!



Kram

2010-12-11 @ 12:11:04
URL: http://bloggen.willvin.se/
Postat av: Pinglan

Så lika dem är!!

2010-12-11 @ 12:26:42


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback