Hur gick det i skolan HT -10? Betygen!

Nu vet jag alla mina betyg för terminen :-)

Var och fick titta på sista provet i engelska och det hade ju gått ordentligt bra, 129 av 135 och MVG gick vid 121 *härligt*. Fick veta att han bedömt speakingdelen på nationella som högsta graden MVG också, 10 alltså :-D yeeeey! Totalt på nationella provet i snitt på alla tre delar fick jag lägre graden MVG, en 9:a :-)

Betygen:

Engelska B - MVG
Svenska C - MVG
Datorkunskap - MVG
Biologi A - G
Naturkunskap A - G
Spanska 1 - inget betyg förrän till våren (kursen utdragen på 2 terminer)
Matte B - gjort alla delar utom nationella så inget betyg där heller än

Jag är JÄTTENÖJD med tanke på omständigheterna! Så mycket tid/energi som Elmers sjukdomar och läkarbesök osv tagit både rent tidsmässigt och psykiskt så hade jag inte kunnat få bättre betyg.

Till våren ska jag läsa:

Engelska C
Filosofi A
Religion B
Biologi B
Litterär gestaltning
Desktop
Spanska 1 (fortsätta)
Matte B (göra nationellt prov)




Kommentarer
Postat av: thile

Hvilken mamma du er! WOW!!! En duktig sådan ♥



Du fikser det meste du, vennen!



Juleklem og lykke til, fra meg ♥

2010-12-20 @ 20:28:25
Postat av: Martina - Har en tävling hos mig, Välkommen

You go girl!!

2010-12-20 @ 21:45:15
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Bodil

Härligt, ser ju riktigt bra ut!! :D Hoppas att vårens kurser går lika fint.

2010-12-20 @ 22:13:36
URL: http://aghamora.blogg.se/
Postat av: Marie

DU ÄR BÄST på det mesta vill jag säga! Enastående mamma med STORT hjärta med "huvudet på skaft!" Du blir en superduper barnmorska (om du nu inte har ändrat dig och tänker läsa till läkare!?) KRAM!

2010-12-21 @ 08:50:23
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack <3 :-)



Nej, läkare kan jag inte bli för jag har för dåliga betyg alt. för dåligt resultat på högskoleprovet så jag skulle aldrig komma in och så behövs ännu mer matte i så fall och det går inte :-)



Men barnmorska vill jag absolut bli men nu försöker jag fokukera på att först och främst bli sjuksköterska :-)

2010-12-21 @ 08:56:35
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: M i z c a

Grattis !!



Då kanske vi hamnar på samma kurs, har kommit in på filosofi, vet dock inte jag om skall läsa det..

2010-12-21 @ 12:46:38
URL: http://www.mizca.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback