Halvdöd

Vaknade på julaftonsmorgon med ont i halsen och sen kände jag mig lite smått risig hela dagen och hade hosta men jag tänkte inte så mycket på det. En liten förkylning.

På julaftonskvällen sa det bara poff så blev jag JÄTTEDÅLIG! Feber, värk, frossa, huvudvärk osv. Fick bädda ner mig med kläder + min nya microfleece-morgonrock under duntäcket. Vaknade tusen gånger under natten ungefär och lyckades bara halvsova däremellan.

Hela dagen igår låg jag i sängen. Orkade inte sova och orkade inte vara vaken. Bara ont, feber och frossa. Egentligen skulle småkillarna ha kommit hem men jag fick be M behålla dem vilket han gjorde.

Nu börjar det vända :-D jag har flyttat ut från sängen och plockat i ordning, dammsugit, duschat och bytt sängkläder så nu är jag redo att få hem de små sötpojkarna. Victor har sovit hos min syster inatt eller rättare sagt sovit över hos sin kusin. Han är hemma nu.

Håller på att fixa ngt att äta - SOPPA faktiskt :-) lite kontrast till all julmat. Potatis och löksoppa står på spisen. Egentligen brukar jag ha purjo men hade ingen så det fick bli vanlig lök.

Hoppas ni alla mår bra och att ni får en bra avslutning på helgen nu <3

Kommentarer
Postat av: Budda

Hej! Nyss hemkommen från doktorn med en diagnos.

Hittade din blogg.

Kommer att läsa mer och följa dig.

Finns inte så mycket info. Tack för att du tog dig tid. Hälsningar Budda

2011-01-11 @ 12:59:12


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback