Dag 02 - en länk

Jag har valt att länka till en blogg om lilla Arianna. En söt liten prinsessa som kämpar för livet mot Langerhans cellhistiocytos, LCH. Hon är mycket sjuk, har sjukdomen bland annat i benmärgen och står inför en benmärgstransplantation. Det har sett väldigt mörkt ut, nyligen fick familjen veta att alla provsvar såg helt fruktansvärt dåliga ut och att det inte skulle gå att genomföra transplantationen men som genom ett mirakel har Ari blivit aningens bättre och nu kör man på.

Praying for Ari heter bloggen och ja det gör jag, jag ber för dig lilla gumman <3 besegra den här djävulska sjukdomen nu. Du är en histiohjälte av sällan skådat slag <3

http://prayforari.blogspot.com






Dag 01 - Om mig
Dag 02 – En länk
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – En länk
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min tro
Dag 09 – Mina bloggfavoriter
Dag 10 – Mina syskon
Dag 11 – I min handväska
Dag 12 – En länk
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Min första kyss
Dag 15 – En länk
Dag 16 – Detta ångrar jag
Dag 17 – En länk
Dag 18 – Det här upprör mig
Dag 19 – Det här får mig att må bättre
Dag 20 – En länk
Dag 21 – Min första kärlek
Dag 22 – Min favoritplats
Dag 23 – Det här hade jag på mig idag
Dag 24 – En länk


Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback