Buzzador - Santa Maria

Jag har testat lite Santa Maria-produkter genom Buzzador :-)

Den här rätten (som egentligen skulle ha typ sockerärtor istället för broccoli som jag valde) är:


1. Extremt lättlagad
2. Snabblagad
3. God


Kan inte bli så mycket bättre :-) Obs! Kryddblandningen är ganska het så om man inte gillar kryddstarkt ska man välja något annat :-)

Men annars så: REKOMMENDERAS!






Vad är Buzzador?

Så här står det om Buzzador på hemsidan:
 


"Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det."


Om du använder den här länken så blir det jag som rekryterar dig och det skulle göra mig glad såklart :-)  https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Beckah82


 


Kommentarer
Postat av: peka

Mmmm, såndär kryddblandning brukar jag köpa.

Jag har kyckling och wokgrönsaker classic samt risnudlar till (är känslig mot ägg) och det är verkligen supergott! Även utan nudlar om man äter GI/LCHF :d

2010-12-12 @ 22:55:37
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst var det gott o lättlagat, har också buzzat Santa Maria thai:) Perfekt när man behöver inspiration.

Kram

2010-12-12 @ 23:25:59
Postat av: Hanna Fornhem

Hej!

Klickade en gång på den länken för länge sedan. Idag anmälde jag mig till Buzzador och då stod ditt nick som rekryterare. Så jag lät det stå!



Må gott!

2011-01-04 @ 20:21:17
URL: http://hanna.fornhem.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback