Vad händer hos oss då?

Bellenbus ligger och sover middag. Lilla skitungen var uppe i natt och härjade. Höll på skita på mig! Mitt i natten, jag sitter och lyssnar på musik i hörlurar vid datorn och ser plötsligt något röra sig bredvid mig och flyger upp en halvmeter - ELMER! :-) han hade smygit upp minsann hehe sen var han vaken ända tills jag orkade lägga mig.

Vi var hemma hos syrran S igår och blev bjudna på tacolasagne till middag - trevligt att slippa laga mat så där, lyx lyx. Sen åkte Ballen hem till M så det var bara jag och Elmer hemma (Victor är borta i helgen).

Nu väntar jag på att Bellen ska vakna och äta lite lunch så ska M vara gullig och skjutsa mig till Göteborg sen och ha barnen medan jag hälsar på finaste tjejerna på Drottning Silvias Barnsjukhus <3 Team Hailey <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sett en film som heter my sisters keeper det påminer om hayley, ni skulle kunna göra så som dom gjorde på filmen. Födde ett till barn med matchande grejer så de barnet kan donera.

2010-08-07 @ 13:25:14
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Hailey har inte tid att vänta på ett syskon, även om man hade gjort så. Hon är döende och behöver en transplantation NU.

2010-08-07 @ 13:29:40
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: N

Vad är det hon behöver då för att överleva? är inte så insatt...

2010-08-07 @ 15:44:44
Postat av: Vicky

Hejsan. Hittade till din blogg idag för första gången och känner att detta är en blogg jag ska börja följa!



Har gått igenom ganska mkt skit genom livet som du också.. fast jag har inte barn (fick missfall) men ändå, känner igenmig väldigt mycket av vad du skrivit.



Kort om mig: Är idag 20 år , flyttade till Finland när jag var 15 år ifrån allt "skit" i sverige.. (är halv finsk så har släkt här) Fick iallafall ett riktigt HEM då när jag flyttade hit till min stora syster som är 10 år äldre.



Var med i en dokumentär på tv här i Finland förra året som jag berättade om "min historia"..



Jaa men iaf, jag gillar din blogg och de är väldigt starkt att du vågar vara så öppen ! Du är otroligt vacker också + underbart söta barn.



Kram :)

2010-08-07 @ 18:35:13
URL: http://hellouvicky.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hailey är ett ljus i världen oavsett hur detta svåra nu löper på.

Jag har inte ord beckah. Varje barn är sin egen fullkomlighet oavsett utgången av dess liv.

2010-08-07 @ 19:38:01


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback