Om dagen

Trötter efter första riktiga dagen. Hjärnan är seg efter så många år hemma :-) Men det är GÖTT att komma igång. Enda trista är att jag bara har en lektion imorgon och sen är det fucking helg igen, jag vill ju gå i skolan :-)

Victor började högstadiet idag och är mycket nöjd och positiv hittills. Hoppas det håller i sig :-) Jag tror det kommer bli jättebra för honom.

Det gick bra för Alvin och Elmer på dagis också, Elmer trivs, det märks för han blir glad och busig när man ska hämta och springer leendes åt ett annat håll haha idag gick han och gömde sig när jag kom ;-) dvs han skrattade åt mig och sprang och klättrade upp på undre hyllan på matvagnen och trodde han skulle åka med ut i köket ;-)

Har inte så mycket att berätta mer, ville bara skriva några rader och så eftersom bloggen blivit så tyst.

Godnatt :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du tar otroligt fina kort!! Undrar vad du kör som standardobjektiv men även om du har några favoritinställningar??



Jag får ofta skuggor under barnens ögon och det har du inte på ett enda kort! Otroligt! Hur gör du?

2010-08-19 @ 23:18:38
Postat av: Emelie

Hej jag håller just nu på att leta efter personer med blogg som har barn. Jag ska börja plugga till förskole lärare i höst och eftersom jag inte själv har barn tänkte jag att det kunde vara bra att kolla runt med lite folk vad som är viktigt för dom. Så tänkte kolla med dig om du hunnit tänka något på vad du tycker är viktigast på dagis/förskola och om det är något speciellt som man borde lägga ner mer tid på än annat. Alltså kort och gott vad du tycker krävs för att du ska kunna trivas så bäst som möjligt med att lämna ditt/dina barn över dagen

2010-08-20 @ 18:48:36
URL: http://neverendingschool.blogspot.com/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback