Lite snack och länkar

Som sagt... om kvällen kommer oron.

Jag hade tänkt göra så mycket - fixa kalasbilderna och sånt men det har inte blivit av. Det är väldigt mycket LCH i mina tankar just nu så det finns inte så mycket plats för annat.

Idag har jag uppdaterat Histiosidan http://histiocytos.blogg.se  med ett till barn med LCH, Mio, och så har jag skapat ett album på Facebook där jag samlat bilder på Elmers LCH från september och oktober förra året. Igår skapade jag även ett album med alla bilder på hans möjliga återfall. Det albumet är också uppdaterat idag med nya bilder.

Båda dessa album är öppna för vem som helst att titta i om någon är intresserad.

Nu ska jag ta och göra iordning min skolväska inför imorgon och plocka fram kläder så jag slipper imorgon bitti. Känns skönt när allt är klart på kvällen för jag är ingen pigg och trevlig människa på mornarna ;-) tror alla förstått vid detta laget att jag är nattmänniska rakt igenom.

Ser fram emot skola imorgon och att få rensa tankarna lite med skolarbete.

Godnatt på er <3

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback