Jag har börjat skolan!

Nu har jag varit på uppropet och fått schema och är väldigt nöjd med mina dagar. Schemat blev riktigt bra faktiskt. En enda krock men det var bara en kvart och gör inte så mycket för den ena var matte och det behöver man inte sitta med på samma vis eftersom det finns öppna tider med matte där man får komma och gå som man vill utöver det schemalagda så jag hoppas det kommer funka.

Vad ska jag läsa?

Naturkunskap A
(blir kul eftersom jag redan läst B-kursen) - Satsar på MVG!
Datakunskap (gratispoäng alltså) - Satsar på MVG! ;-)
Matematik B (USCH! men måste ha den för att läsa vidare sen) - satsar på G
Engelska B (redan läst nästan hela kursen en gång förrut och tycker om Engelska så det blir bra) - satsar på MVG!
Geografi A (Bästa läraren) - satsar på MVG!
Svenska C (ser fram emot MASSOR! Men vi får se om det blir tillräckligt många deltagare om kursen blir av eller ej) - satsar på MVG!
Biologi A
(kan bli kul, vi får se) - satsar på MVG!


Tror det är 500 poäng. Var säker på att jag sökt 600 men jag mindes nog fel.

Barnen kommer börja 07:45 mån-tors och sovmorgon fredagar. De kommer sluta 16:15 på onsdagar och resten av veckan tidigare än så, det är den senaste dagen.

Men så här i början brukar schemana kunna ändras lite så vi får se. Jag funderar även på att trycka in någon kurs till för att få poäng och fylla ut schemat. Får se hur jag gör. Höstterminen -05 läste jag 1000 poäng men då hade jag bara Victor.

Imorgon börjar jag på riktigt och kör igång med Biologi klockan 8 på morgonen :-)

Kommentarer
Postat av: Geshiia - Mamma till två pojkar

Kul att äntligen komma igång. Jag hoppas det kommer gå bra med tiderna + barn, ja med kurserna med fast de är jag ganska hundra på att du klarar. ;) Bilogi tror jag med kan vara kul. :)

2010-08-18 @ 16:07:08
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Tania

Wow va spännande!



Jag börjar inte förrän v35 och är såååå spänd inför starten.



Tänk om man blir vuxenmobbad liksom och utfryst från klassen :O

;) ja jag är lite nojjig för att inte folk ska gilla mig trots att jag bara är där för mig själv.

2010-08-18 @ 16:24:16
URL: http://takenine.blogg.se/
Postat av: thile

Go for it!! Lykke til, vennen!

Mange tanker for morgendagen! Klem

2010-08-18 @ 17:26:34
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Ha det så kul, har precis börjat läsa igen själv :)

2010-08-18 @ 19:02:11
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vill önska dig massa lycka till! Åh himla skönt att schemat blev så bra! Är det fortfarande Christer B på geografin? Han är nog bland de mest underbaraste människa jag träffat!! Kram på dig, och ha det fantastiskt!

2010-08-18 @ 19:12:32
Postat av: Fia

Men hur kan du ha läst Naturkunskap B men inte A, B kurserna brukar man ju inte få läsa om man ej läst A varför fick du det

2010-08-18 @ 19:12:42
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jajemän :-) det är Christer Bengtsson i geografi och jag har valt den kursen enbart för läraren :-) jag har redan läst hans ekonomikurser :-)

2010-08-18 @ 19:43:14
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Linda

vad spännande! det kommer gå bra det här.

2010-08-18 @ 20:06:49
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Angelica

...åh vad härligt med christer, saknar han faktiskt...Hahaha! Har också läst hans kurser...för att han haft dem, 4 ekonomi, rättskunskapen samt geografin..;-) lycka till imorgon...den läraren jag hade i naturk. Var jätte trist...hoppas det är en ny... Kram kram

2010-08-18 @ 21:05:51
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Är nog samma lärare i natur ;-) jag känner igen beskrivningen hehe :-) har haft honom förr.

2010-08-18 @ 23:00:56
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Johanna M

Lycka till idag - jag tror allt kommer att gå finfint! :-)

2010-08-19 @ 08:54:50
URL: http://anotherplaceincyberspace.blogg.se/
Postat av: Helena med Eskil och Simon

Lycka till!!! Tror att det kommer gå super :-)

2010-08-19 @ 09:26:23


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback