Har du en elektronisk babygunga?


**

UPPDATERING!

Gunga är ordnad :-) tack allesammans!


**




Hailey behöver ha en elektronisk babygunga. En sådan inomhusgunga för bebisar.

Den behöver vara stabil och säker och hålla för hennes vikt (hon väger nu ca 6,9 kg och behöver kunna ha den ett tag).

HAR DU NÅGON ATT SÄLJA?! Eftersom mamma Rachel sitter fast på sjukhuset så behöver säljaren kunna åka ut med gungan till sjukhuset, alltså Östra Sjukhuset - Drottning Silvias Barnsjukhus i Göteborg. Alt. lämna den hos mig i Skene så fixar jag så Hailey får den snabbast möjliga.

Har du en gunga till Hailey? Kontakta mig: [email protected], [email protected] eller 0702-717775


Något liknande denna:



Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Alfred, Elmer & Willy

Har ingen till salu men jag hittade den här; http://www.blocket.se/goteborg/Fisher_Price_babygunga_i_nyskick_28993109.htm?ca=15&w=3



Kanske är något? Finns i Göteborg/Borås.

2010-08-17 @ 14:17:04
URL: http://veronicamamman.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej. Jag jobbar på barnsjukhuset och är ganska säker på att jag har sett en sådan gunga nere på lekterapin. Så hälsa Haileys mamma att hon eller personalen ringer till lekterapin (eller går dit om hon orkar gå ifrån) så får hon låna den om det finns någon.

Kram/Elin

2010-08-17 @ 14:39:31
Postat av: Anonym

Jag har en som är stabil och med lekbåge. Två olika rygglägen. Två olika gunghastigheter batteridriven. Tål upp till 11 kilo. Den är blå och har sk säkerhetsbälten/remmar märket är graco. Bor i Gbg så den kan levereras till Östra. Vad kan hon tänkas betala?

2010-08-17 @ 15:24:22
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Anonym som skrev här ovan. Snälla kontakta mig! mail eller telefon. Tack <3

2010-08-17 @ 15:36:10
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback