Gnäll och prickar

Vad står på med min friska bebis? Ja hans läkare J bestämde ju förra veckan att han är frisk så...

Idag har han gnällt hela långa dagen och så är han prickig i ansikitet och hårbotten, har några prickar i båda armhålorna och båda ljumskarna. Röd bakom ena örat, ingen feber.

Väldigt trött, har sovit middag två gånger idag, några timmar åt gången, annars sover han alltid bara en gång och då ca 2 eller max 3 timmar.

Jaja bara att vänta och se, finns ju inte direkt något att göra åt saken och ingen läkare på plats på barndagvården i Borås. Båda Elmers läkare är på semester nu, jag antar att clownläkaren jobbar nu då...

Är han lika gnällig imorgon eller får feber är det kanske en idé att gå ner till Vårdcentralen och kolla öronen så hans Öroninflammation inte blossat upp igen. Får se hur han är imorgon. Hoppas på solig och glad och prickfri :-)

HATAR VERKLIGEN PRICKAR! Det känns inte bra ALLS när Elmer blir prickig!


Bilden är lite brusig för jag fotade utan blixt ;-)


Kommentarer
Postat av: Trollis

Lilla gubbestubben då. Så jobbigt. Styrke till er.

2010-08-02 @ 22:23:31
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Ketchupmamman

Hoppas att han kryar på sig snart och blir lika frisk som han tydligen är, eller vad man ska säga ;-)

2010-08-02 @ 23:23:45
URL: http://www.ketchupmamman.se
Postat av: Shazia

Usch! Stackarn! Min son e allergisk, o så ser han ut hela tiden, prickarna kommer och går och han blir varm..speciellt i huvet. Och så blir han oxå jätte trött, sover egentligen bara en gång (en timme)) vanligtvis men när han får allergiska besvär vill han sova mycket mer.Vet att ni redan testat allergier och hoppas på att ni får reda på vad prickarna beror på snart. Kram!!

2010-08-02 @ 23:56:06
Postat av: Jenny

Usch. Jag tycker att du var väldigt tuff som bara accepterade att läkaren "bestämde" att Elmer bar frisk. Jag själv är för nojig gör sånt och hade absolut begärt en utredning om inte annat för att stilla oron när sånt här dyker upp!!



Hoppas allt går bra!

2010-08-03 @ 08:50:23
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Ja alltså han sa att Elmer var frisk, inte att han definitivt kommer att fortsätta att vara frisk så uppkommer det nya grejer så tar de en ny titt. Detta gällde alltså magbesvären och BWS, inte LCH och Mastocytos för dessa kommer han inte bli friskförklarad från.



Jag tycker det är lite jobbigt, jag har svårt att helt släppa det och jag ska använda de närmsta veckorna åt att känna efter, sen ska Elmer träffa sin ordinarie läkare i slutet av augusti och då kan jag ta upp det här med ett ultraljud om jag fortfarande inte kunnat slappna av helt.

2010-08-03 @ 09:25:40
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback