Dag noll - en stor dag

Idag är det dagen D för Hailey, eller dagen 0. Nu på förmiddagen får Hailey sina nya stamceller. Håll tummarna för att hennes kropp pallar med detta och att hon vill ta emot dem och kan hantera dem. Det är alltid riskfyllt med en sån här transplantation men Hailey är dessutom i riskzonen ännu mer för komplikationer eftersom hon är så sjuk.

Haileygumman, jag tänker på dig och håller dig i handen i tanken. Du kan klara detta gumman, jag vet det! Kämpa tjejen!


♥ ♥ ♥ TEAM HAILEY ♥ ♥ ♥










Sätt denna text på sin status på Facebook. För Hailey och Elmer och alla andra histiocytosbarn och deras familjer:


♥ September is Histiocytosis Awareness month ♥
If someone you know is affected by histiocytic disorder, copy and paste this. Learn more at http://histio.org/awareness

Svensk sida om Histiocytossjukdomar: http://histiocytos.blogg.se/
Känner DU någon som drabbats av Langerhans cellhistiocytos (LCH), Familjär Hemofagocyterande Lymfohistiocytos (FHL) eller någon annan Histiocytos? Kopiera och lägg på din status! ♥

Kommentarer
Postat av: Carina

Klart att det ska gå bra.

Sänder all min styrka o alla mina tankar går till lilla Hailey <3

2010-08-31 @ 09:12:50
Postat av: Anonym

varför har man aldrig hört talas innan att september är deras månad?

2010-08-31 @ 16:47:10
Postat av: sandra

Oj vad ledsen jag blev när jag läste om sjukdomen, jag kände inte till den alls sen innan så tack för att du informerar. Jag tänker på dig och din söta Elmer!

2010-08-31 @ 16:55:36
Postat av: Marielle

Vad fantasiskt!! Åh vad jag blev glad för Haileys skull, och även mamma Rachels förstås! Och din, du verkar vara oerhört fäst vid lilla Hailey!=)

2010-08-31 @ 22:37:16
URL: http://mariellelundh.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback