Vad är klockan? -LÖÖÖRDAG!

Rubriken är ett internt skämt, inget att bry sig om ;-)

Hur som helst. Det är lördag och här sitter jag med jordens huvudvärk! För tredje dagen i rad har jag fått så här nu mitt på dagen. Sjuuukt jäkla ont så jag knappt kan röra mig alltså. Skitskumt för jag är en sån som aldrig får ont i huvudet.

De andra två dagarna har det hjälpt att ta två Alvedon + en Ipren så det har jag gjort nu och sitter och väntar på att det ska börja verka och sluta värka ;-)

Sen ska jag klä på snorungarna och gå till affären, bara för att ha något att göra. Alvin har aldrig fått lördagsgodis på riktigt (jo han äter godis sen länge och har ätit massor men jag menar regelbundet och bestämt varje lördag och så där) så jag tänkte att det kunde bli nya lördagsrutinen att gå och köpa lördagsgodis tillsammans.

Vi åt lunch ganska sent (13:30) så middagen blir nog också sen. Får se vad jag slänger ihop. Kanske hittar något i affären.

Meeen kan inte huvudvärken gå över?!

Kommentarer
Postat av: Tonismat.se

Hej! Jag satt och undrade om det skulle komma någon krönika denna vecka, hör av dig.

2010-04-17 @ 15:14:50
URL: http://tonismat.se
Postat av: peka

Har du provat magnecyl mot huvudvärken? Det är det enda som funkar för mig. och treo funkar på min mamma och syster.

2010-04-17 @ 21:51:18
URL: http://pekasrosa.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback