Två facebooktips!

Ni missar väl inte In The Pocket Baby-kampanjen på facebook som jag tipsade om HÄR?

Klicka på loggan för att komma till FAN-sidan

Flera av mina läsare har vunnit! Jättekul :-D själv har jag inte vunnit men jag har ju en sele sen tidigare och nu har jag skaffat mig en haklapp med ärmar och ÄLSKAR DEN! Heeelt suverän! Ni läsare som vunnit en får gärna skriva vad ni tycker också, om ni är lika nöjda som jag?

I vilket fall så måste jag ju påminna om kampanjen som fortsätter ända tills de når 500 fans - det är ganska snart så skynda er in! Massor av haklappar att vinna och ännu mer för vid 500 kommer det extra priser! En härlig final med andra ord.

ALLA fans har SAMMA chans att vinna vid VARJE utlottning. De lottar nämligen mellan alla fans så det är inte fan nummer 500 som vinner osv utan vem som helst.













*************************************************



Vidare kan jag ju återigen tipsa om WILLVIN's sida på facebook!

Bli ett fan idag, det händer spännande grejer hela tiden i Willvins utveckling, intressant att följa, stooora roliga nyheter kom häromdagen. Kanske blir det någon intressant tävling där med snart med fina priser *blink blink* ;-)

Missa inte detta alltså :-)



Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback