TraderaFYND! :-)

Senaste veckan har jag gjort flera stycken fynd på tradera. Bland annat det här härliga paketet:


Helt ny meandi T-shirt, pullover i nyskick från H&M, bamsetröja från Lindex och en rockig tunn huvtröja från KappAhl. En sån fast i rött/svart har vi redan. Skitsnygg och med snyggt mönster på baksidan. Allt i strl 98/104.

Pris för paketet: 82 + frakt 48 kr


Här kommer ett till fynd, men dem har jag inte fått hem ännu:


Bobux i TOPPSKICK. Förhoppningsvis i strl M. det stod att de var från halvåret och uppåt. Jag tror det är M.

Pris: 68 + frakt 24 kr frakten borde iofs enligt mig bli 12 men skit samma 68 kr är snorbilligt för dessa kan jag berätta för dem som inte är insatt :-)



Förrutom dessa två har jag även budat hem ett fint paket med kläder till Elmer men det visar jag upp när jag får hem det för bilderna på Tradera var inte bra.

Kommentarer
Postat av: ida

Åh va kul med fynd! Jag sålde på tradera för ett tag sen, en sån me&i tröja och jag fick 105 kr för BARA den, så du har verkligen fyndat här!!!!!! Gött!

2010-04-17 @ 13:27:42
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Många fina plagg, Liam har med den orange tröjan från Me&i. :) Bobuxen var riktigt coola. :)

2010-04-17 @ 14:22:04
URL: http://geshiia.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback