Tävling: Upplev Göteborg - vinn Göteborgspass!

Jepp! Precis så fantastiskt ÄR det: jag har fått äran att lotta ut 4 Göteborgspass i samarbete med Göteborg & Co! Jag har beslutat mig för att lägga upp det så att TVÅ vinnare får TVÅ pass var! Jag tror att detta upplägg passar flest personer.


2 personer vinner 2  48-timmars Göteborgspass var inne hos BeckaHBitcH.se!

***

Vad är ett Göteborgspass?

Så här står det bland annat:


"I Passet ingår en mängd upplevelser, bland annat fri entré till Liseberg, Universeum, Ostindiefararen Götheborg, Nya Älvsborgs fästning, Aeroseum, sightseeingrundtur med Paddanbåtarna. En lugnare stund kan med fördel avnjutas i någon av Göteborgs vackra parker – Trädgårdsföreningen mitt i stan, Botaniska Trädgården eller Gunnebo Slott och trädgårdar med både park och slottsmiljö. Dessutom ingår parkering, kollektivtrafik och fina rabatter i utvalda butiker. Du får även gratis resa med flygbussarna från flygplatsen. Även resa med Stena Line till Danmark ingår."

Fantastiskt bra, eller hur?

NÄR gäller passen? när DU vill! Du väljer helt och hållet själv när du vill använda dina 48 timmar som passet gäller!

Läs mer om Göteborgspasset och Göteborg här:
 http://www.goteborg.com/sv/Gora/Kategorier/Hela-stan-pa-ett-kort/Goteborgspasset/




Men sluta tjôta! Hur vinner man?!!


JO för att vara med att tävla så ska du helt enkelt skriva en kommentar här och berätta varför du ska vinna :-) Hur enkelt och smidigt som helst, men glöm inte mailadress.

Vore skoj om många hittade hit så använd gärna bilden med länktexten här ovanför om du vill länka i din blogg (inget krav) eller så får du gärna tipsa på facebook.


Tävlingen avslutas den 5 maj



Fritt inträde på Liseberg ingår tex i passen...


Kommentarer
Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund

Klart jag vill vara med. Det blir inte så mycket semesterpengar för oss eftersom vi flyttat och fått köpa ny tvättmaskin och så vidare, plus betalar på div saker som CSN-lån osv, så det skulle så klart vara trevligt att få lite gratis, Peters pappa bor så att man kan utnyttja passen när man åker till honom i sommar om jag skulle vinna. Det skulle helt klart rädda semestern lite.. Så visst hoppas jag, men jag är också realist. Chansen är inte överhängande att jag vinner. Men jag vet en liten Lucas som skulle bli enormt glad eftersom förra gången på Liseberg var ganska misslyckad av många skäl :o( En ny chans vore kul..

2010-05-01 @ 00:50:30
URL: http://egomamma.se
Postat av: Moa

Jag skulle gärna vilja vinna dom för jag är nyinflyttad i Göteborg. Bodde i Norrköping innan och har pratat med killen om att kolla på Universium och Liseberg i våren/sommaren och nu är de tävling om gbg pass så självklart måste jag passa på! =) Tänk hur underbart det skulle vara å få gbgpass som nyinflyttad och kolla runt när jag vill(48 timmar). =) Ska skriva om det här i min blogg. =)



/Moa

2010-05-01 @ 00:54:37
URL: http://andreasamoa.blogg.se/
Postat av: Utlandssvensken

Jag vill vara med!!

Jag skulle så gärna vilja vinna för att få se något annat av Sverige än mamma och pappas håla. Det är nämligen som så att när man är utlandssvenk blir det oftast att man får spara och spara och spara för att ha råd att åka "hem" en gång om året (eller varannat om man ska vara realistisk) och då åker man i stort sett direkt hem till föräldrarna. Att träffa familjen (och vännerna) är huvudanledningen till att man lägger alla sparade pengar och semester på Sverige som resemål varje år. Men, eftersom det är så dyrt att resa blir det oftast inte av att man ser någonting annat än det som ligger allra närmast.

Så... jag skulle blir JÄTTEGLAD att få en lite minisemester utanför mina föräldrars hus!! :-)

Så glad, så glad!!

2010-05-01 @ 01:17:36
Postat av: Gina

Jag vill vinna detta för att jag vill ta med mig barnen och åka till Gbg och jag tror aldrig det skulle bli av om jag inte vann detta för då "måste man juh utnyttja det" gbg är sveriges vackraste stad och jag har varit där massa gånger..älskar allt staden har att erbjuda och skulle vara underbart att hitta på något med barnen eftersom sabon jobbar borta hela sommaren

2010-05-01 @ 02:28:36
URL: http://fjallfamiljen.bloggplatsen.se
Postat av: Anna-Karin

Jag är en glad singelmamma med tre barn. Vi ska åka till göteborg i sommar, till barnens förtjusning. Vi har rätt så begränsad ekonomi så det får bli en del sightseeing av det mer gratis slaget, vilket jag tycker är helt OK, det finns mycket att se som inte kostar! MEN barnen vill sååå gärna gå på Liseberg (där "alla andra" varit, men inte vi), och gärna en massa andra saker också. Jag har fullt upp med att försiktigt förklara att vi bara kommer att ha råd att göra några få saker som kostar inträden, och kanske inte Liseberg. Det känns lite ledsamt att se deras reaktioner, även om de accepterar det (de är vana). Fick vi ett eller två kort skulle det göra stor skillnad för vår Göteborgsresa:) Kram A-K

2010-05-01 @ 06:57:01
Postat av: Jenny

Jag tycker att jag ska vinna eftersom jag och min man inte ens har varit iväg på en bröllopsresa efter vårat bröllop förra sommaren. Vi har faktiskt inte varit iväg på nåt alls sen första sonen kom (november -07) så det vore underbart att få komma iväg på en liten weekend och ladda batterierna tillsammans. Särskilt efter en väldigt tung vår...

Vill egentligen inte länka för att öka konkurrensen, men gör det ändå =)



Ha en fin dag!

2010-05-01 @ 07:56:11
URL: http://skruttensmamma.blogspot.com
Postat av: Krimskrams

Jag skulle vilja vinna för att jag har en kompis som precis fyllt 30 och min present till henne var en heldag i Göteborg med en massa aktiviteter! Tänk vilken tillfällighet att du har just den här tävlignen just nu :-D

2010-05-01 @ 08:00:21
URL: http://krimskramsy.blogspot.com
Postat av: Cicci

Jag vill gärna vinna därför att våran semesterkassa är obefintlig i år. Dessutom så har jag bara varit i Göteborg en gång tidigare, och har länge pratat om att jag vill åka dit igen!

Min femåriga Algot blir nog även han överlycklig av ett besök på Liseberg.



-Så nu håller jag mina tummar fram till 5 maj :)

2010-05-01 @ 08:22:19
Postat av: Ewe

Jag vill gärna vara med! Har aldrig varit på t.ex Liseberg & det vore juh superkul. :) Jag har bara varit i Göteborg en gång så jag har inte sett så mycket. :)

2010-05-01 @ 09:03:49
Postat av: Nina

Sonen är född med komplicerad kraniosynostos och opererades i Göteborg -07.Vi åker tillbaka minst en gång om året på kontroll, nästa gång är i augusti. Det hade varit härligt om vi kunde unna oss nåt roligt när vi är där, Hugo är tre år då och behöver få en morot för att klara allt det jobbiga.

2010-05-01 @ 09:13:39
Postat av: Malin - brandteknologen

Jag skulle vilja vinna passen till mig och min pojkvän. Vi lever i distansförhållande (130 mil mellan oss). I sommar ska jag jobba i närheten av där han bor, men inte tillräckligt nära utan jag kommer att behöva veckopendla. Så helgerna kommer att vara dyrbara ;) Det skulle vara roligt att kunna hitta på något speciellt under en av dessa helger, och att fara till Göteborg skulle vara riktigt bra!



Jag har ingen större förhoppning om att vinna, men det är ändå värt att ge det ett försök =)

2010-05-01 @ 09:17:18
URL: http://detbrinner.blogg.se/
Postat av: Lindet

Åh en perfekt tävling ju!



Bor i Göteborg sedan 3 år tillbaka. Älskar min "nya" stad och kommer nog bli kvar här om mina norrländska rötter inte ropar för högt.

Jag, sambon och dottern gav oss ut på en del attraktioner, museum etc. förra sommaren för sådana saker vill man ju ha gjort. Man vill kunna lite om sin stad och ha sett de saker som är "ett måste".

Jag skulle bli otrolig glad om jag vann ett pass för vi har massvis med saker kvar att göra och har tänkt att i sommar, då sambon inte kommer kunna ha nå semester alls, så skulle det vara mysigt att iaf kunna hitta på mysiga saker i sin stad, då arbetsdagen är slut för sambon. På så vis kommer vi iaf få lite roligt i sommar och jag får avbockat från min "måste göra lista". Paddan är den första jag hoppar på då;)

Allt kostar ju en del, och som småbarnsförälder är det inte alltid man har så många slantar kvar efter att räkningarna är betalda.



Jag håller tummarna stenhårt och självklart länkar jag:

http://lindet.blogg.se/tavlar/2010/may/55-goteborgspass-beckahbitch.html



Kram Lindet

2010-05-01 @ 10:00:46
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: ida

Jag vill vinna därför att jag vill ta med hela familjen till Göteborg och bara göra allt såt man gör där som turist! Allt på samma helg - hade varit en fröjd! Men tyvärr tillåter inte plånkan det just nu, när jag är föräldrarledig!

2010-05-01 @ 10:06:57
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: Maja

Åh, jag skulle jättegärna vilja vinna! Mina barn har aldrig varit i någon större nöjespark, så det skulle vara för dem...

2010-05-01 @ 10:29:37
Postat av: Carolina

Jag skulle vilja vinna just för att jag skulle vilja turista i vår egen stad, även fast man bott i Gbg-området hela sitt liv så har jag varit rent ut sagt URKASS på att uppleva vår stad, och det är något jag verkligen skulle vilja göra - så nu håller jag tummarna! :-)

2010-05-01 @ 10:34:09
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Emelie

Vi har jättelänge pratat om hur roligt det vore att turista i sin egen stad (inflyttade Göteborgare båda två), men det har aldrig blivit av. Sedan vi fick barn har det inte heller känts aktuellt att lägga ut pengar på att turista. Därför hade det varit jätteroligt att vinna!

2010-05-01 @ 10:36:28
URL: http://litenfamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Jill

jag vill absolut vara med och tävla! Göteborg e ju min absoluta favoritstad av alla, det är där jag e född och uppväxt fram till tonåren då vi flyttade ut hit till "landet" i marks kommun efter min pappa dött.. I sommar skulle vi verkligen behöva lite upppiggande aktiviteter då Peter(min sambo) ska gå igenom 2 operationer nu på våren/för sommarn och e sjukskriven(blir inte så mycket pengar då) och jag själv e mamma ledig så får inte heller så mycket pengar över till att kunna lägga på någon rolig semester, vi skulle verkligen utnyttja passen till fullo! Hoppas på tur:)

2010-05-01 @ 10:40:31
URL: http://livetmetexx.blogg.se/
Postat av: Jossan

Är såklart med och tävlar! Skulle sitta perfekt med detta pass, då jag och min blivande funderar på att åka till Göteborg på en liten bröllopsresa/weekend. Om vi vinner så måste vi ju åka ner hihi Bor upp i Norrland så. Har aldrig vare i Göteborg så de vore såklart en upplevelse ;-) Och en perfekt sponsring till våran lilla bröllopsresa.



Min mail [email protected]



Ha en bra dag!!

2010-05-01 @ 10:48:06
URL: http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/
Postat av: Frida

Vinna jag vill göra för trots att man bor nära har man inte gjort en riktig heldag på stan som tar hela dan. Visst erkänna kan man göra att det kostar pengar men sånt vill man inte höra så därför säger jag;



vinna detta vi vill göra för det låter kul och det är inte ofta man besöker alla stadens museum och lite historia kan vara bra för min tioåriga dotter idag.



inget slår att uppleva det, än att i sitta i skolbänken nästan vareviga dag och självklart avslutar man det med något kul och då passar Liseberg in :-)

2010-05-01 @ 10:56:31
Postat av: Sara

Jag skulle gärna vilja vinna!! Är trebarnsmamma från Jämtland som aldrig varit i Göteborg men har fått höra att det är en mysig stad! Jag och min sambo unnar oss aldrig egentid med varandra utan barnen, detta skulle vara en guldchans för oss att få rå om varandra 48 timmar!!

2010-05-01 @ 11:06:47
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag skulle vilja vinna för vi har inga pengar alls kvar till semestern. Vi har tre barn. En stor tjej på 7år som älskar alla karuseller hon får åka. En son som fyller 5 i sommar o han älskar radio bilarna. o den minsta är nu 5mån. Jag är mammaledig och annars så pluggar jag vilket leder till csn o lägsta nivå i föräldrar penning. Vill oxå få en positiv anlednind till att åka tillbaka till göteborg. Syrrorna lockar men smärtan o saknaden efter vår vän som dog i vintras är stor.

2010-05-01 @ 11:08:05
Postat av: hanna

ååå va mysigt.. klart jag vill va med å tävla.. när jag va gravid med alvin planerade vi hotellnatt liseberg mm men det blev inte av för ekonomin å graviditeten gjorde att vi fick hoppa det.. å här e en ypperlig chans ju. å dessutom kan jag ha råd å ta med min stora son också om man skulle vinna. har aldrig vart iväg på såna grejjer med han så det hade vart otroligt kul..

2010-05-01 @ 11:13:15
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Nette (Kardemumma Gumman)

Ååh det vill jag vinna! :D Har precis bokat en resa ner till Gbg om 2 veckor.... Satt och spanade lite på Göteborgspasset men tänkte det var lite dyrt! Så vad skulle väl va mer perfekt än att få överraska mannen & Emmis med en fin vinst inför vår semester! :) Har dessutom aldrig varit på Liseberg trots 3 tappra försök! ;)

2010-05-01 @ 11:24:29
URL: http://www.kardemummagumman.se
Postat av: Sanna

Nu är det min 6-åring som talar.. Meeen mamma, vi ska ju åka till Liseberg i sommar... du kan väl tävla så kan vi köpa sockervadd också :-)



:- Ja kära nån, stackars lilla barn som får välja bort nåt för nåt annat! haha

Så illa är det ju inte. Men det vore ju kul med nåt "gratis" för engångsskull lixom.

Har just varit tvungen att köpa en ny tvättmaskin, och mars har varit en riktig "VAB-månad" huvvaligen.



Det finns många som har det sämre än oss, men vi gör ett försök iallafall.



2010-05-01 @ 11:24:59
Postat av: Marie

Är såklart gärna med och tävlar!



Jag bor ju lika när Göteborg som Du, men är sååå dålig på att besöka denna fina stad.

det blir Liseberg typ!

Därför vore det kul att få chansen att se och lära sig mer om Göteborg!

2010-05-01 @ 12:02:35
URL: http://livetsnjutningar.blogspot.com/
Postat av: ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Jag har tipsat om utlottningen här



http://molnboanna.blogg.se/2010/may/goteborgspass.html

2010-05-01 @ 12:31:54
URL: http://molnboanna.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vill vinna för jag och maken har aldrig varit iväg ensamma och vi har funderat på Göteborg eftersom jag aldrig har varit där och maken bara varit där när han var liten. Dock känns de som en omöjlig dröm då vi inte riktigt har råd att göra något bara för oss i sommar.

2010-05-01 @ 13:24:47
Postat av: Malin

Jag skulle vilja vinna bara för att jag bor i kungsbacka och besöker näst intill ALDRIG denna vackra stad, mer än liseberg som de flesta andra.. jag har oturen att aldrig få vinna nåt, så detta skulle göra mig hur glad som helst!

Skulle jättegärna vilja lära mig mer om göteborg!

2010-05-01 @ 13:33:31
URL: http://lilljohansson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag vill gärna vinna för vi har pratat länge om att åka till Göteborg men inte fått tummen ur. Om vi vinner blir det givet att vi åker dit och sover över och får 2 fantastiska dagar.

2010-05-01 @ 14:45:37
URL: http://gratistokig.blogg.se/
Postat av: Thea

Vill gärna vara med och tävla!



Tävlar nästan aldrig (kanske för att det alltid är så liten chans att vinna?) men med rätt vinst lockar det helt klart.



Älskar Göteborg med alla dess museér och sevärdheter. Eftersom vi inte har några som helst semesterplaner vore en Göteborgsvinst en lätt lösning på vårt problem.



Kan tillägga att vi bor i Uppland och är sällan längre söderut än Stockholm, och det är ju kul att se nåt annat för en gångs skull ;)

2010-05-01 @ 15:46:13
Postat av: sabrina

hej! Jag och min sambo har försökt att få barn under två års tid nu och det resulterar i missfall varje gång, för att vara mer exakt har det varit 5 stycken nu och läkarna hittar inga fel. Jag blev jätte deprimerad för ett år sen och slutade jobba så min stackars sambo har försörjt oss båda.. Nu har jag tagit tag i livet igen och börjat plugga men csn är ingen jätte inkomst.. Jag skulle vilja vinna detta så jag kan bjuda med honom på en underbar helg och tacka honom för allt han har gjort för mig. Dessutom hade det varit fint att kunna ha lite tid för oss själva i en annan stad. Nu kommer jag hålla tummarna här hemma för att du väljer mig :)

2010-05-01 @ 16:03:16
Postat av: Emma

Hej!

Jag skulle jättegärna vilja vinna.

Varför?

Jo, jag vet att jag och min sambo behöver komma ifrån vardagslivet och bara ägna oss åt varandra då vi inte gjort det på länge då livet helt enkelt går ut på att försöka överleva och betala alla räkningar!

Detta skulle få oss att unna oss en resa till Göteborg och bara ägna oss åt varandra och ha underbara 48 timmar tillsammans, bara han och jag :)

mvh Emma

2010-05-01 @ 19:12:57
URL: http://emmastavlingsblogg.blogspot.com
Postat av: Annica

Jag vill gärna vinna detta!



Eftersom jag, killen & min dotter ska till Liseberg nu i sommar och det skulle passa utmärkt om vi kunde spara lite på semesterpengarna eftersom vi inte tjänar så mycket och kan göra något annat för pengarna och sen hitta på andra saker som killen vill säkert göra när han är där nere.

Håller tummarna! (;

2010-05-01 @ 19:55:27
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: JIMMY

Hej jag vill vinna passet väldigt gärna!



Jag bor i Göteborg och är alldeles för sällan ut och ser vad Göteborg har att erbjuda i form av museum, parker etc. Så jag skulle verkligen passa på att utnyttja detta pass till max. Det hade blivit otroligt roligt. Hoppas på dettta!



MVH jimmy

2010-05-01 @ 20:37:43
Postat av: care69

Jag är med!



Vill vinna för "I lööööv Göteborg!".



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/05/5-maj-vinn-goteborgspass.html

2010-05-01 @ 21:40:05
URL: http://care69.blogspot.com
Postat av: Emma- triss i Gossar!

Klart jag vill vara med :)



Skulle vilja vinna för att vi behöver lite tid för egentid med min man, på tu man hand. Har inte hänt att bara vi kunnat åka iväg och utnyttja något utan barnen sedan Noah kom.

Och sen att vi har bekanta i Götet blir kanon så man kan utnyttja det till max :)



Hoppas man vinner :)



Kram

2010-05-01 @ 23:00:45
URL: http://morgonstjarna.webblogg.se/
Postat av: Kristin

Tror inte jag kommer ha råd med någon semester i år - som student blir det att jobba hela sommaren. Men en weekend till Göteborg med min käresta borde vi kunna unna varandra, så detta pris vore perfekt för oss!

2010-05-01 @ 23:01:11
Postat av: Jessica

Åh vilken tävling!



Vi satt precis och kollade runt vad en helg i Göteborg skulle kosta för oss. Vi bor i skåne och hade planerat att åka dit i början av juni, men sa precis att nej, det blir nog för dyrt. Jag är föräldraledig med lillan på 3 månader och vi har en 3 åring. Sambon ligger iväg på jobb hela veckorna och det är väldigt jobbigt för oss allihop... Vi hade verkligen behövt denna helgen tillsammans, få umgås och ha roligt tillsammans som familj. Dessa första månaderna i lillans liv har varit tuffa, jag är själv med 2 små och sönderstressad i veckorna, 3åringen gråter för att han saknar sin pappa och jag och sambon sliter vårt hår för att vi aldrig hinner umgås... När han väl är hemma lör-sön är det så mkt annat som ska göras och fixas så vi skulle verkligen behöva komma iväg!

2010-05-02 @ 00:02:46
Postat av: erika

det vore super kul att vinna nått, man brukar inte ha sån tur hehe.älskar staden göteborg och har tvärr inte så stor möjlighet att komma dit lika ofta som jag vill och skulle jag vinna det skulle jag passa på att hälsa på min systerdötter som bor och pluggar där, har ej träffat henne på 1 år.

2010-05-02 @ 01:18:00
Postat av: Pernilla

Har bott i Göteborg i cirka 3 år och trots detta har jag inte tagit mig runt på sevärdigheterna. Visst, Liseberg har man besökt men knappt något annat. Skulle jag ha tur att vinna dess pass så skulle jag få en spark i baken och besöka alla härliga platser här. Och sonen uppskattar nog vissa evenemang också =)

2010-05-02 @ 09:18:55
Postat av: Sandra

Jag och min sambo ska gifta oss i Augusti och vi har inte sådär jättemkt pengar att slänga runt med så vi har egentligen inte råd med någon bröllopsresa, så det skulle vara jättekul att få åka på bröllopsresa till Göteborg, älskar att gå på museum och båtar och allt som fanns!

2010-05-02 @ 10:25:53
Postat av: Sofie - Radhusmamman

Jag har aldrig tävlat hos dig tidigare, men nu kan jag inte låta bli.

Ett Göteborgspass vore verkligen underbart att vinna till mig och min sambo. Vi är mitt inne i en period av 1½-års-trots + kolik, så det skulle behövas något kul att se fram emot. Och att det är i Göteborg är ju toppen, för det är en av få städer där vi kan fixa med barnvakt :)



Jag länkar från bloggen (högerkolumnen), och håller mina tummar hårt.

2010-05-02 @ 10:33:11
URL: http://sofst.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Hej!



Jag vill gärna vinna för att kunna bjuda några gäster som kommer på besök i Göteborg på Liseberg, bl.a. Då slipper man tänka på kollektivtrafik och så också, men Göteborgspasset. Det är min sambosbrors familj. De har en liten flicka på snart 8 månader. Jättesöt! Det hade i vilket fall varit väldigt praktiskt med två kort till föräldrarna. Hoppas, hoppas!



//Hanna

2010-05-02 @ 10:50:22
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: En chicmommy med sin Ajdin

Jag är självklart med och tävlar.

Varför ska jag vinna?

Svar: sedan min lille son föddes har Älskling och jag inte haft mycket tid och tillfällen för varandra. Problemen har lett till det ena och det andra, och inget av det är positivt.Men vi försöker hålla ihop ändå. Denna vinnst skulle ge oss en dag med varandra, full av upplevelse och roligheter, men det viktigaste av allt är att vi skulle spendera tid med varandra, bara han och jag.



Nu håller jag tummar och tår och hoppas hoppas hoppas.

2010-05-02 @ 12:52:35
URL: http://chicmomy.blogg.se/
Postat av: Trollis

Oj, vilken toppen tävling! Vill gärna vara med!

Tycker jag ska vinna därför att jag brukar ha en heldag med ett barn åt gången när vi åker till Göteborg! Då får barnen full uppmärksamhet och slipper tävla med brorsorna!



Kraaam, Trollis



[email protected]

2010-05-02 @ 15:21:50
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Smycken

Brorsan bor i gbg så de vore ju perfekt att ha nån gång när man hälsar på!

2010-05-02 @ 19:46:50
URL: http://www.myowndesign.webshoponline.se
Postat av: Annika

Jag vill vara med och tävla! Vi tänkte ta med våra två stora grabbar till Göteborg i sommar. De har fått en lillebror för några månader sen och skulle behöva ha oss för sig själva en liten stund. Det bästa med passen är gratis spårvagn (då kan vi ju bara åka runt till en massa olika ställen för att det är kul att åka =)) och sen självklart inträde till Liseberg och Universeum!



//Annika

2010-05-02 @ 23:25:58
Postat av: Anna

Jag och min man träffades för 8 år sedan, vi var då ganska unga och levde bara livet. Han gjorde det han gillade jag det jag ville. Efter ett tag så bestämde vi oss för att gifta oss, vi köpte hus och skaffade våra 2 pojkar. När vi köpte huset så tog allt vad fritid och semester slut. Pengarna gick till att renovera och eftersom jag blev mammaledig och arbetslös så har maken fåttt jobba mer för att det ska gå runt. Vi har haft huset i snart 4 år så 4 år utan semester mer än någon enstaka resa med hans jobb till maskinmässor och julbord över helgen.

Vi har ALDRIG semestrat med barnen och därför vill jag vinna göteborgspasset, så att vi kan ta barnen och göra något tillsammans som en familj för första gången.



Jag länkar så klart =)



kramar Anna

2010-05-03 @ 09:47:44
URL: http://www.familjenbrolin.se
Postat av: Linda

Vill absolut vara med och tävla och jag hoppas att just jag vinner för jag skulle vilja överaska min sambo med en weekend resa till Göteborg och då dkulle ju dessa pass bli perfekt. Med tre barn så blir det inte mycket egentid så jag har min förhoppningar att bara han och jag ska få komma i väg ett par dagar i sommar för första gången på flera år



Länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/may/vinn-goteborgspass.html



Kram Linda

2010-05-03 @ 10:08:27
URL: http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Jag skulle vilja vinna eftersom att vi ska till Göteborg över midsommar med våra två grabbar. Muppen som är 2 år och Smurfen som är snart 9 månader. Idags läget vet vi inte om jag har jobb.. Min man kommer vara pappaledig så vet inte hur långt pengarna räcker... Sedan så har jag aldrig vunnit något heller någon gång typ...

2010-05-03 @ 11:34:28
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com
Postat av: SaramedM

jag vill vinna för att kunna ta mitt lilltroll till Lisseberg, nått vi annars inte har råd med

2010-05-03 @ 13:34:12
Postat av: Linda K

skulle vilja vinna för jag och min familj planerar en resa till göteborg i sommar. Då skulle dessa göteborgs pass komma till pass. Då vi är 2 vuxna och

4 barn í familjen blir det en stor kostnad så detta skulle hjälpa till massa ekonomiskt=)

2010-05-03 @ 13:38:20
Postat av: Johanna

Jag vill jättegärna vinna!! Vi går hemma, jag föräldraledig och min man pluggar på komvux och lever alltså på CSN. Han har dessutom fått minska studietakten till 75% p.g.a. att han mår dåligt i själen (massa obearbetat sen hans pappa begick självmord för ett år sedan som legat och pyrt och nu slår inåt istället för att komma ut). Han skulle väl behöva minska lite till egentligen, men det har vi inte råd med. Förutom att han nu får 25% mindre än innan blir han också av med sitt tilläggslån för det får man bara om man läser på 100%.

Med detta i bakhuvudet är det en sommar hemma i trädgården som väntar för oss i år. Vi brukar inte precis resa eller så. Men vi brukar försöka komma iväg på lite bilturer i sverige och besöka lite nöjesfält eftersom det är vår äldsta dotters stora passion här i livet! I sommar blir det inget av den varan. För min och min mans del kan det verkligen kvitta. Men tänk att få ge Klara i alla fall en upplevelse detta året i form av en Göteborgsresa!! 2 sånna här pass skulle göra att vi skulle ha råd att unna oss detta!

2010-05-03 @ 14:57:45
URL: http://edeslatt.blogspot.com
Postat av: j

Jag vill VINNA, då jag ursprungligen är ifrån Göteborgs trakterna, men flyttade ner till Söder till min man och fick ett barn. Skulle vara så otroligt roligt att få vinna, kunna få ta med honom och barnet upp på en liten semester tripp, kunna få en sommar, som kan kallas för SOMMAR och inte en sorgens sommar med förlorade graviditeter eller Tumörer som måste opereras bort. Hade behövt att få komma bort lite och få lite skratt som förlänger livet. Må så gott/

2010-05-03 @ 15:37:14
Postat av: Jessica

Hej hej :)

Jag skulle vilja vinna för att jag skulle vilja uppleva göteborg lite mer än vad jag tidigare har gjort(har bara åkt igenom) Skulle vara kul att få uppleva lisseberg och massa andra saker, och få ha den därf känslan men ett schema som är full späckat i 48 timmar med olika saker allt ifrån nöjen till shopping och se värdheter :) Skulle vara nått för mig så hade jag kunnat bjuda med min pojkvän så att han kommer ifrån denna byhåla och kommma till en storstad där allt händer! (vi bor i dalarna)

Håller tummarna :) Ha det bra!

2010-05-03 @ 17:35:45
URL: http://hondendaersaken.blogg.se/
Postat av: Nina B

Är student som tyvärr inte fått tag på något sommarjobb så vad skulle passa bättre en några dagar i en av Svergies mysigaste städer. Strossa runt i Haga, göra ett besök på Liseberg, åka paddan, besöka universium och bara njuta av att det inte kostar något och förhoppningsvis så skiner solen på oss. Kram Nina, [email protected]

2010-05-03 @ 19:54:31
Postat av: Johanna

jag skulle jätte gärna vilja vinna! jag har pratat länge om att jag vill åka till Göteborg men det blir aldrig av, mest i brist på pengar. allt kostar och vi är båda lågavlönade och jag har varit mammaledig senaste året vilket inte är precis fett.. så det vore underbart att få en familjesemester innan allvar med jobb och förskola börjar, att bara så mysa och ta det lugnt utan att behöva tänka så mycket! :)

2010-05-03 @ 22:50:55
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Annika Nilsson

Jag vill vara med o ha en chans att vinna, även om den inte är så jättestor med så många deltagare :)



Anledningen till att jag tycker att jag kanske borde ha en chans är för att detta vore ett ypperligt tillfälle att faktiskt GÖRA NÅT KUL i sommar! Vi har mängder som ska göras med huset, plus att barnen kostar en hel del pengar i sig också. Men vi måste bygga om ena altanen, taklister ska inhandlas, garderobsdörrar likaså, badrummet ska renoveras, även tvättstugan - ja du ser. Det är massor.

Detta vore klockrent. Vi vuxna får det mesta gratis härigenom, det blir liksom en "sporre" till att "Nä nu får vi ju bannemej åka iväg", åsså är det bara barnen som kostar.

Det blir att man åker och unnar DOM en hel del. Eftersom Rasmus tar all uppmärksamhet typ här hemma, så vore detta extra kul. Här är det ju dom stora grabbarna som hamnar i fokus. DOM får äntligen känna att det är DOM som går i första hand då. Liseberg, Universeum, Paddanbåtarna, Spårvagnarna - ja gissa hur kul två grabbar (som snart är 7 år) kan ha med det här! Och självklart drar man en sväng på Stena Line också!



Jag håller både tummar och tår!

Kram Annika

[email protected]



(PS Har tipsat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/may/beckahbitch-goteborgspass-55.html)

2010-05-04 @ 00:57:22
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Myran

Hej! Jag ska hälsa på min bror, som bor i Göteborg numera, i sommar. Ekonomin är inte den bästa som studerande och ensamstående med två barn, så det hade varit kul att kunna upleva en massa saker när man ändå åker & hälsar på brorsan!



Hoppas på tur!

2010-05-04 @ 09:47:27
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag skulle vilja vinna då det inte kommer hända mycket för barnen i sommar.. Med dessa skulle vi kunna ta dem till universeum exempelvis då det inte tickar på lika mycket om vi inte måste betala för hela familjen. Hemmamamma med endast de 3000 från kommunen som man kan få ger inte familjen mycket xtra inkomst men väl en massa tid till barnen vilket är urviktigt!!! Men som sagt ibland vore det kul att få unna barnen ngt xtra. Det är de värda!!!!

2010-05-05 @ 11:58:16
Postat av: Anneli

Första gången jag är med i en tävling Beckah....du är påväg att få ner mig i träsket :-p



Jag vill vinna dagspassen eftersom jag typ som alla andra har dåligt med pengar och inte mycket tid eftersom jag nuförtiden bor på gård och det är tusen saker som ska göras. Ett dagspass vore en bra möjlighet att få komma iväg och göra mycket på samma gång.

En annan anledning är för att jag vet att min älskade lilla Albin så hemskt gärna vill se göteborg ur alla vinklar.

Hans pappa flyttade dit i Januari och Albin har ännu inte FÅTT hälsa på honom.

han har kollat runt på nätet och har en lista på saker han vill göra i göteborg. Saker som jag vet att jag aldrig har råd att göra med honom.

Så göteborgspasset vore ett bra sätt att få uppfylle en liten pojkes önskan.

Och ännu en sak är väl att jag och mina fina barn har hittat en underbar kille som vi nu bor med, en kille som har tagit till sig Molly så hon äntligen har fått en pappa och albin har en fadersgestalt han kan lita på, som aldrig struntar i honom likt den där med namnet som står på faderskapet.

Att få komma iväg en helg och bara vara vi fyra skulle betyda jättemycket för oss alla. Att få bara vara en familj.



Ha det jättebra Beckah

kram kram

2010-05-05 @ 12:00:09
URL: http://anonym007.blogspot.com
Postat av: Jenny Borgström

Hej! Jag vill jättegärna vinna Göteborgspass eftersom vi i år lovat barnen att åka dit och bl a gå på Liseberg, trots att kassan är skral. Hade varit en bra hjälp för oss mao!

2010-05-05 @ 12:02:08
Postat av: Mia

varför skulle just jag vinna för? Jo just för att jag & min pojkvän har planerat att åka till Göteborg & förlova oss i sommar.

Vi bor i kalmar & när jag förra sommaren flyttade till samma gård där HAN bodde på så trodde jag att kärleken inte va ngt för mig då jag gång på gång träffat idioter.. Men min dotter va ute & lekte & hittade en ny vän.. HANS dotter.. Detta blev en början till en underbar sommar & under detta året har vi varit uppe i GBG 2 gånger =) Så därför har vi sagt att det blir där uppe det ska ske.

Jag har hittat hem & är lycklig men skulle bli ännu lyckligare om jag hade vunnit göteborgspasset :D

2010-05-05 @ 12:03:49
Postat av: McMorrigan

Jag vill vara med! Som infödd Göteborgare i exil vore det så roligt att få kunna semestra och vara turist och kanske se staden ur ett annat perspektiv än vad man gjorde som boende där!

2010-05-05 @ 12:13:42
Postat av: Petra

Jag säger bara ´Liseberg med barnen...´ det räcker och säger allt ;-)

2010-05-05 @ 12:26:56
URL: http://www.willvin.se/blog
Postat av: Sandra

Då jag och maken inte kommer att kunna ha semester ihop pga att han blev av med jobbet och nu måste sommarjobba för att vi ihuvudtaget ska överleva, så vore det härligt att kunna ge ungarna lite roligt iallafall! Vi har vänner i Göteborg så det skulle passa perfekt, tycker bara synd om stackars maken som får lov att stanna hemma och jobba, men det käns viktigare att barnen får lite sommarkul.

2010-05-05 @ 12:47:18
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Mitha

Halloj!



Vore verkligen superskoj att få vinna, få komma iväg med hela familjen för en dag (det händer tyvärr för sällan. Jag är ju arbetslös och har vart i 2 år nu, ekonomin kniper och det är inte så ofta man får råd att åka iväg hela högen så. Göteborg är dessutom en underbar stad så att få uppleva den och dess ställen man inte redan varit på vore verkligen en upplevelse. Få ta med barnen på Liseberg och åka Balder tills man skriker av förtjusning!



Jag bloggar ju inte längre men slänger upp din länk på facebook=)



Och nu håller jag tummarna att jag ska få se lite ljus i mitt liv=)=)



KRAM mitha

2010-05-05 @ 13:16:26
URL: http://killerpin.blogg.se/
Postat av: Susannna

klart jag vill vinna och för oss som lever under existensminimum skulle det rädda semestern om jag vann. Åka tåg till göteborg och bara ha det mysigt, kan man få en bättre semester?

2010-05-05 @ 13:38:09
Postat av: Pia Söderberg

Oj, jag har ju ingen blogg, men lägger ut på facebook NU. Vi har bokat in en resa till Göteborg på fredag och ska överraska våra "stora" barn, 9 och 7 år med en hotellweekend och bara chilla och mysa med shopping och sightseeing. De kommer att bli såå glada. Lillebror får stanna hemma med farbror och kusin så att vi bara kan rå om varandra. Ibland kommer de större barnen i kläm med en vild lillebror i huset. TÄNK OM vi hade haft en sådan tur att få hjälp med att göra allt det roliga som vi vill!!!

2010-05-05 @ 20:02:17
Postat av: Bodil

Jag har en lillasyster, H, som är 12 år i år. Vi har länge pratat om att försöka komma iväg och göra någonting, bara jag och hon. Hon har haft det lite trassligt med byte av skola, kompisar och psykisk ohälsa inom familjen. Jag försöker som storasyster att ta hand om henne lite extra, men tiden räcker inte riktigt till.



Vi pratade redan förra sommaren om att åka till Göteborg över dagen för att gå på Liseberg, äta sockervadd och bara umgås. Tyvärr blev det inte av.



I år skulle jag så gärna vilja bjuda henne på en tripp till Göteborg. Åka karuseller på Liseberg, åka Paddan och titta på alla fåglar på Universeum. Som deltidsarbetande, studerande och ensamstående så är det dock svårt för mig att bjuda henne på det.



Din vinst skulle vara toppen för mig och min syster! ♥

2010-05-05 @ 20:36:04
URL: http://enmynta.se
Postat av: jessa

Oj!! Hur kunde jag missa detta? Motiveringen lyder... Min älskade sambo har gått arbetslös hur länge som helst, och har nu efter låååång tid äntligen fått jobb! Nackdelen med det hela är att han får jobba hela långa sommaren och får dessutom skjuta upp sin pappaledighet tills nästa år då det känns som en dum idé att ansöka om det när man är provanställd =/ Orättvist och fel, eftersom han verkligen vill vara hemma med den lille parveln, men tyvärr fungerar arbetsmarknaden så. Det hade varit helt magiskt att överraska honom med detta en helg när solen lyser över Avenyn. Lite familje-kvalitetstid med lyx efter 2 år med extremt snålande på alla fronter. På söndag har vi dessutom hängt ihop i 6 år, genom vått och torrt och jag vet hur glad han skulle bli av detta!

2010-05-05 @ 20:49:00
URL: http://jessa.blogg.se/
Postat av: M i z c a

Jag vill vara med och tävla.

Varför skall två av passen komma hem till mig?

Jo för att jag behöver det, jag menar, vart arbetslös 1½ år, kämpar varje dag med ansökningar hit och telefonsamtal dig (även om jag avskyr just telefonen). När man får ett nej känner man sig värdelös och oduglig. Jag vill inte känna mig så!

Jag vill känna mig glad och duglig och det skulle jag få göra i tre omgångar om jag vinner.

1. När jag får reda på att det var mig du valde,

2. När jag tillsammans med min älskade man får avnjuta 48 timmar i Göteborg

3. När jag återkommer och tackar dig ödmjukast!



Om man är arbetslös har man ju som du vet mindre pengar att röra sig med och i sommar skulle jag och älsklingen hitta på massa saker men har tyvärr fått ställa in dessa pga ekonomin så det hade vart väldigt roligt att få åka iväg ändå med honom och veta att man inte lägger en krona på det!



Grädde på moset skulle ju vara att jag för en stund blir lycklig i min djupa depression! Så, jag behöver alltså det.



Tusen tack!

2010-05-05 @ 20:52:26
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Linn

Snälla Beckah låt mig vinna,

så att jag mig smultronställen kan finna.

Nästa helg till Göteborg jag far,

för att fira 3-års dag tillsammans med min karl.

Med detta lilla pass skulle vår resa förgyllas,

så jag hoppas att min önskan kan uppfyllas.

Nu håller jag alla tummar och tår,

att ett två pass i min hand jag får.



2010-05-05 @ 20:52:56
Postat av: Sandra

Vi skulle verkligen behöva komma bort. Idag är det 33 dagar sedan vi fick avliva vår älskade lilla hund Sigge. Det har varit många tårar här hemma och vi har svårt att blicka framåt. Till råga på allt väntar vi även vårt första barn som är beräknat till den 1 juni. Att vinna detta pris skulle göra vår vardag lite roligare, vi får något att blicka framåt mot. Nu väntar vi på bebis här hemma, försöker få tiden att gå trots sorgen efter hunden men det är svårt. Låt oss nu vinna detta pris så vi får lite solsken mot oss. Åka på den första semestern som familj =) Jag lovar dig att om jag vinner kommer det givetvis ett inlägg om dagarna i Göteborg =) / Sandra, Daniel och bebis i magen :)

2010-05-05 @ 21:14:42
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej!



Här har det varit ett tufft år speciellt för min dotter på 7år.

I somras dök damp det ner en stämning från hennes bio pappa som aldrig i hela hennes liv funnits med samt har missbrukar problem, han vill ha halva vårdnaden, varannanvecka boende ja osv... Han sitter i fängelse då han har smuggla heroin! Jag säger att det är bättre att ha umgänge när han kommit ut och är klar med sig själv och inte blanda in en liten flicka i hans problem då hon ej känner honom och har ett tryggt liv men han fick igenom umgänge endå trotts 2 familjerätter i olika kommuner har samma åsikt som mig och under utredningen har dottern själv sagt klart och tydligt att hon inte vill.. Ja detta har påverkat min dotter mycket negativt från en positiv och glad liten tjej så har hon otroligt jobbigt nu.

Hon gråter när kontaktpersonen kommer och vägrar följa med så av 3träffar har hon bara gått på första. Dessutom flytta vi till en annan kommun i slutet på augusti-09 och börja i en ny skola sen nya kompisar på gården, hon fick en lillebror sep-09 ja väldigt mycket för henne. ja nu har jag bara babblat på och det låter väll mer som en dokusåpa.. Men OM jag skulle vinna detta skulle jag vilja åka med min älskade dotter så hon (och jag) får fly verkligheten lite och hon bara får ha roligt och vara glad som ett barn ska va!



Mvh Martina

2010-05-05 @ 21:18:12
URL: http://demicorazon.blogg.se/
Postat av: Lina Bohlin

Jag skulle vilja vinna passen så att jag och min sambo skulle kunna få lite tid tillsammans, sist vi gjorde nåt för oss själva var sommaren 06 och innan dess var våren 03. Lite för sällan enlligt mig, men med tre barn, kennel och massa annat som alltid nehövs göras, plus att han jobbar som lite alltiallo är det svårt att få tummen ur och ta hand om bara oss. Detta skulle vara ett gyllene tillfälle för oss att bara vara vi igen en stund, tills vi ska tillbaka till våra älsklingar med nyfunnen energi :-)

2010-05-05 @ 21:24:06
Postat av: Carro

Åh jag skulle så gärna vilja vinna! Jag vill gärna skriva något som får dig att tycka jag förtjänar det mest =) Jag har läst en del av de andra tävlandes motiveringar och känner att det blir en tävling i vem som har det mest jävligt... Lite tråkig är jag och kör på samma visa och riktar in mig på ditt hjärta.

Har en son som är en vecka yngre än Elmer och helt ljuvlig, jag har även två bonusbarn som är väldigt fina. Jag och sambon kämpar varje månad för att få det att gå ihop. Det tär på vårt förhållande och vårt tålamod med barnen. Att hela tiden vända på varenda krona och inte ens kunna ge barnen det de behöver skär i hjärtat... Så därför hade göteborgspass varit så roligt. Att kunna göra något för och med barnen. Ge dom och oss nåt att se fram emot i sommar.



Känn för mig och min familj =)

2010-05-05 @ 21:30:27
Postat av: Karolina

Hej Beckah!



jag har inte sett att du har denna tävlingen. Jag skulle absolut jättegärna vilja vinna 2 pass och ge dessa till min sambo. Hans dotter Smilla, 9 år bor i Göteborg, men tyvärr har dom inte träffats på ett tag då vår ekonomi är väldigt dålig. Tomas har ingen inkomst sen han kom hem ifrån att ha jobbat i Norge 1 år så jag försörjer hela familjen nu. Om jag hade vunnit passen så hade jag gett Tomas och Smilla dessa och gett dom en helg i Göteborg att bara umgås dom två, som en pappa och dotter behöver. dom sörjer båda två över att träffas så sällan...

2010-05-05 @ 21:30:30
URL: http://karolina82.bloggplatsen.se
Postat av: Maria Iturra

Motivering;

Åh det skulle passa oss perfekt! Nu när jag inte längre är mammaledig länge till och inte än har fått något jobb blir de svårt att åka iväg med barnen någonstans och ett sådant pass skulle underlätta grymt grymt mycket!Vore helt underbart att vinna!

Jag älskar göteborg med! Har inte varit där sen innan jag fick barnen och en tur dit skulle vekrligen få mig på andra tankar!



"Vore helt underbat att vinna

Så man kunde försvinna

från vardagen en stund

och ha roligt med kidzen

kanske se fisken

och även kanien i grön

som verkar så skön."



2010-05-05 @ 21:42:56
URL: http://loveliveandlaugh.blogg.se/
Postat av: Mia

Det där skulle betyda mkt för oss, mig och mina två tonårssöner, då vårt Lisebergsbesök för 2 år sedan sket sig pga att bilen pajja i Halmstad och sen blev dyr och tog tid att fixa, så blev att snopet åka hem till jobb igen..

Året efter så blev älste sonen opererad i sin häl och då var det inte läge att riskera att bli trampad på i köerna.

I år funkar både bil och häl, men inte ekonomin ist.

2010-05-05 @ 21:44:32
Postat av: Fiona

Efter att ha kämpat oss igenom de sista sex åren då vi bla förlorat två barn sent under graviditeten, jag har fått cancer och vi har förlorat barnens farfar har sambons och mitt förhållande fått stå tillbaka en hel del. Dessutom har min äldsta dotter från ett tidigare förhållande stora problem pga ADHD och Asperger som styr vårt liv väldigt mycket.

Vårt förhållande går på sparlåga och behöver nytt bränsle för att överleva.

Några dagar på "annan ort" skulle ge oss chansen att andas lite och orka fortsätta kämpa vidare, och en vinst hos dig skulle ge oss "sparken i häcken" vi behöver för att faktiskt ta oss tiden att åka iväg själva.

2010-05-05 @ 21:46:39
Postat av: Nadia

Jag vill vinna för att vi äntligen ska ta oss ner till Göteborg i Juni för att vara med när svägerskan tar sin examen. Blir inte så billigt att resa för en Norrlänning (Lappland) vill jag lova. Så ett Göteborgspass hade verkligen behövts för att kunna unna sig lite roliga nöjen när vi väl är där. Tänk att få visa min son som är 1½ år vackra Liseberg som slår Grönan med hästlängder tex. Ja jag hoppas på lite tur iaf. :-) Men svårt att vara en värdig vinnare när det finns så många kommentarer som förtjänare det bättre med cancer och annat hemskt som hänt i deras liv. Men som sagt hoppas kan vi alltid göra.

2010-05-05 @ 22:09:05
Postat av: Narvas

Oj oj oj... Hur kan man tävla mot alla dessa människor (känns som ja scrollade hur länge som helst)...

Jag skulle verkligen vilja vinna dessa pass. Skulle så jättegärna vilja uppleva Gbg i sommar, med min älskade vän som fyllde 30 år i vintras. Min inkomst ligger på minimum så har tyvärr inte kunnat ge henne en enda present :( Då vi inte varit iväg på flera år (hon har två små barn) skulle jag verkligen vilja överraska henne me denna perfekta present...

Ha nu en jättego kväll!

2010-05-05 @ 22:56:38
Postat av: Marie

Åh! Vi vill gärna vinna! Vi tänkte åka till GBG i sommar men med 5 barn blir det så rackarns kostsamt att ett gbg-pass skulle lätta upp det hela en aning! Jag har inga snyftiga historier eller sjuka barn eller dyra renoveringar på gång utan tycker bara det skulle vara trevligt att få lite rabatt på sommarsemestern!

Hej hej!

2010-05-05 @ 23:39:54
Postat av: Daniela

Varför önskar jag mig de två Göteborgspassen?



Jo, i sommar kommer min syster, hennes man och två barn till Göteborg från Finland. Jag har bott här i 9 år nu. Och det är första gången de kommer hit. Äntligen! Varken jag eller de har det vansinnigt gott ställt rent ekonomiskt och jag skulle bli så otroligt glad om jag kunde kunde ge dem två Göteborgspass så vi får chansen att uppleva Göteborg tillsammans de dagar de är här!



Så lite skulle betyda så mycket!

2010-05-06 @ 06:10:05
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Oj mycket gå igenom :-/

2010-05-07 @ 22:18:37
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback