Söndag

M har varit här och hälsat på Elmer och har nu åkt vidare till sin mamma för att hämta Alvin och ha sin umgängessöndag, så nu är Ellebellen och jag ensamma igen. Victor kommer vid 18-tiden och Alvin vid 19-tiden.

Vad ska man hitta på idag då? Jag har redan städat en bit till i köket och diskat för inte fasen fick jag någon sovmorgon i morse iallafall :-P kvart över 7 ville bebis kliva upp i vanlig ordning. Men men å andra sidan la jag mig tidigare än vanligt så det blev ju ändå lite mer sömn.

Håller på att värma lunch till Elmer nu för han är trött och hungrig. Han är precis i en övergång mellan att sova middag 2 ggr per dag och 1 gång vilket för det väldigt rörigt ibland och gnälligt och trött...

Well det var allt för stunden :-) ha en fin söndag <3

Kommentarer
Postat av: Himmelohelvete

Jag sitter också och funderar på vad jag ska göra....behöver städa men får inte ett skit gjort....kanske skulle börja med att lyfta röva från stolen..ja så det gör jag nuS



Ha en bra dag!



KRAM

2010-04-25 @ 11:19:17
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: thile

Typisk, når vi planerer noe, så ops - not....

Ikke lett, når Elmer er mellom en og to sovstunder.

En promenad idag kanskje? Eller har du det like iskaldt hos deg, som her? Er det 1. mai snart????



Ha en fin søndag, dere to, i tosomhet <3

2010-04-25 @ 11:27:53
Postat av: therese

Hej!



Har läst din blogg ett tag nu, men får ingen riktig klarhet i hur ditt o M´s förhållande ligger till....



Så snälla; förklara för mig! :)



Tack på förhand

2010-04-25 @ 13:06:09
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jag och M har Alvin och Elmer tillsammans. Vi har bott särbos men varit ihop fram till nyligen då jag gjorde slut. Nu är vi alltså ingenting mer än föräldrar till samma barn och han kommer hit och hämtar sina barn för umgänge några gånger i veckan.

2010-04-25 @ 13:11:28
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: therese

Tack så mycket, då förstår jag.



Hur känns det att vara själv med barnen då? eller ja, det har du väl iof varit ett tag eftersom ni var särbos innan...

2010-04-27 @ 20:38:06


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback