Slösöndag

Men näe vilken slö dag. jag HATAR när dagar blir så här. Jag har gjort ...absolut ingenting idag! Jag har till och med sovit en massa timmar med Elmer mitt på dagen :-/

Jag som skulle röja, diska, tvätta och en massa vettigt! Det blev en dammsugning i morse och värmda rester till middag (ingen lunch för det var bara jag hemma, Elmer fick puré).

Skärpning Beckah! Jag får bara inte vara så här off, det gör ju bara att jag blir ännu mer off!

Victor var iväg och tävlade idag i brottning. En del trevligheter, han vann två och förloracde en match (fick brons) men så var det något riktigt trist som hände också. jag ska inte ta upp det här i bloggen men SUCK vad tröttsamt!

Nej nu ska jag ta och kolla slutet på Wallander och sen fota mina bloppisplagg. Börjar lite smått med bara några enstaka.

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback