Men hårda paket är för all del också NAJS!

En toppenvecka när det gället paket kan man säga!

Här är ytterligare ett spännande paket som trillat in i veckan!

En massa trevliga saker från CoolStuff.se



Originalet BananaGuard och FrootGuard! Supersmart för alla utflykter där man vill skydda frukten man tar med. För hur kul är det på en skala att hitta en mosad kletig banan i väskan? Eller ett äpple med bruna stötmärken för den delen. Jag har sen innan en skräpig kopia av bananfodralet som är köpt på GeKås OJojoj vilken skillnad hahaha. GeKås-skräpet kan inte alls jämföra sig med denna.

USB-lampan var jag TVUNGEN att ha! Jag sitter vid köksbordet med datorn men kökslampan har totalkvaddats så jag ser inget på kvällen men nu har jag den här lampan som bara lyser svagt så pass att man ser tangenterna. Så jäkla bra! Nu kan jag sitta var jag vill på kvällen.

Cyberclean var jag tvungen att testa också för mitt tangentbord är superdammigt och det funkade jättebra! Även min kamera och mina fjärrkontroller har jag rengjort med det här antibakteriella kletet som man bara trycker på tangenterna så tar det bort allt smuts. Supersmidigt måste jag säga.

Sist men inte minst: DE UNDERBARA besticken med arbetsfordon! Så jäkla söta. Ja faktiskt så söta att det var en liten kille här och norpade gaffeln och gömde på sitt rum, jag har fortfarande inte hittat den :-P Han tycker att de är asroliga! Andre lille killen är lite för liten men tycker att de är roliga att hålla i och att färgen är skoj.

Ja det finns helt enkelt huuuur mycket balla grejer som helst inne på den sidan! Man fastnar verkligen hehe. bra sida om man sitter och har tråkigt så får man något att göra och blir på bra humör :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alla paket är najs :)

2010-04-16 @ 13:49:27
URL: hhttp://johannasalex.blogg.se/
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Ja håller med ALLA paket är najs! Massor här hemma som bara väntar på att få synas i bloggen men jag vill ju inte att bloggen bara ska handla om vad man fått/köpt osv så de får snällt ligga här och vänta. ;)

2010-04-16 @ 16:18:30
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Almorranas

USB lampan kan jag tänka mig att beställa. Såg en annan rolig lampa med, en som man fäster på boken,jättepraktiskt.

2010-04-26 @ 16:03:04
URL: http://www.es.hemapro.com/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback