Lite snack bara ;-)

Blev inte småbarnsledigt ikväll för M var jättesjuk med hög feber. Men han kom och hämtade Alvin en liten stund iallafall. Synd att det inte blev småbarnledigt för vi skulle ha möte hemma jag Victor och familjepedagogen men nu fick vi skjuta på det. Sånt som händer :-/ vi träffades även tidigare idag för att besöka Victors skola som han ska börja i till hösten. Speciallösningen för Victor är nu KLAR! Det känns så otroligt skönt! jag är nöjd och Victor är nöjd. Måtte bara detta funka nu! Han behöver verkligen få komma till sin rätt i skolan och nu känns det som att vi "hittat hem".

Ja och så har jag då varit på BVC med Elmer :-) det var dagen idag det. Imorgon har jag inget direkt inplanerat men jag måste traska till affären iallafall, det vet jag.

Hihi nu för en stund sen ritade jag ytterligare en bloggare! :-D skoj detta! Ska jag lägga upp den? Inte fullt lika känd men ganska :-)

Måste bara fråga om jag har några gravida läsare?
I såfall vill jag VERKLIGEN tipsa er om att bli fans av WILLVIN på Klicka på bilden för att komma till Willvins sida på Facebook !
Kolla in så ser ni varför ;-)  *AVIS*


Kommentarer
Postat av: Helena med Eskil och Simon

Vad glad jag blir av att läsa att ni hittat en positiv lösning för Victor! Heja, heja! :-)

2010-04-28 @ 07:41:13
Postat av: Johanna M

Håller helt med föregående skribent! Hoppas en sten har fallit från bröstet nu...

Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Här har du en preggo :) Hihi

2010-04-28 @ 08:46:19
URL: http://mzetterblad.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback