KODHJÄLP! Fort!

Jag blev tipsad om att mitt nya fina kommentarsfält är trasigt ;-)

Det enda som visas är namnet på kommentatorn! Mail & bloggadress försvinner! Det finns bara inte med!
Jag har försökt att kolla i mina koder man jag har noll aning om vad som är fel och behöver akut hjälp!

Snälla, någon som kan?


***

Edit; när jag tog bort allt som hade att göra med min fina bakgrund i kommentarsfältet så funkar det igen men BLÄÄÄÄ jag VILL inte! Jag vill ju ha min bakgrund! Vaaaad är feeel?

Så här hade jag i stilmallen:


.kommentarsfalt {
font-family: Tahoma, Arial;
font-size: 12px;
color: #000000;
border: 1px solid #000000;
background: #ffffff url(https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/841033/images/2010/bakkommentar_84682636.jpg);
}




och sen i kodmallen i inläggsgrejset så la jag till class kommentarsfalt som man ska göra. Ngt annat ändrade jag inte.

Men vad blev fel? kommentarsfältet ändrade ju utseende som det skulle det var bara att sidan då vägrade visa bloggadresser och mailadresser.

Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

jag har inte haft något problem med kommentering eller att något fattas.. :S

2010-04-23 @ 13:22:37
URL: http://salkert.se
Postat av: Bodil

Här har det fungerat prima hela tiden. Använder Firefox om det kanske har betydelse?

2010-04-23 @ 17:43:06
URL: http://enmynta.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback