Jag = krönikör på en tidning!

Sedan en tid tillbaka finns det en bloggtidning som heter "Bara blogg" som riktad speciellt till alla oss föräldrabloggare! Ja självklart passar ju tidningen även alla andra föräldrar och folk som gillar föräldrabloggar.

Tidningen har artiklar, intervjuer, topplistor och allt möjligt roligt och från och med idag har de även en helt egen krönikör: MIG :-D

Så ta och hoppa in på sidan och börja Bloglovin-prenumerera för att inte missa något. Mina krönikor kommer att samlas i min egen lilla vrå i bloggtidningen och du hittar till mig i menyn.

Allra första krönikan handlar som jag nämnt tidigare om det heta ämnet skatt för alla gratissaker bloggarna får. Läs gärna!

Föräldratidningen på webben

Kommentarer
Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund

Vad kul, jag ska genast gå och läsa din krönika! Jag, liksom de flesta andra har ju min åsikt i ämnet, men det är alltid kul att läsa andras också!

Tack för du berättade!

2010-04-10 @ 17:18:14
URL: http://egomamma.se
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Skoj :) Läste kommentaren häromdagen när du fick förfrågan. Detta är ju något som passar dig perfekt då du är bra på att skriva om saker. :)

2010-04-10 @ 17:48:59
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Linda L2K

Coolt!!!



Och bra skriven krönika!

2010-04-10 @ 19:49:35
URL: http://l2kw.blogspot.com/
Postat av: Spiderchick

kul =)

2010-04-10 @ 21:00:35
URL: http://spiderchick.nu


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback