Idioterna har förstört kvällen

Näe!

Nu skiter jag i det här. blev på så jävla dåligt humör så jag tappade sugen för bloggtips och tävling. Gör det imorgon istället.

Nelly.com kämpar sig verkligen blåa för att göra mig argare och argare.

Senaste svaret:

"Hej Rebeckah,
tack för ditt mail.

Vi beklagar verkligen ditt missnöje och ber dig kontakta vår ansvarig angående detta så att du kan få uttrycka in besvikelse, kontakta: ****@nelly.com

Återkom för fler frågor"


Så jag gjorde såklart detta, mailade personen i fråga. Får ett autosvar tillbaka att människan är på SEMESTER till nästa vecka!

Blir galen på idioterna!

Så jag tar och ser TV istället och sen lägger jag mig. GONATT!

Kommentarer
Postat av: thile

Usch og fy, vennen. Ikke bruk mer energi på det idag <3 Nattinatt, sov godt nu.

2010-04-29 @ 21:25:26
Postat av: Annica

Vill bara tipsa om en blogg jag börjat läsa; youcanrunbutyoucanthide.blogg.se Kolla in den!!

2010-04-29 @ 21:48:49
Postat av: Amaranth

Fast ärligt, det var ju faktiskt DU som beställde fel, det var ju inte de som skickade fel storlek. Visst, du skickade ett mail efter att du hade beställt, men i stället för att chansa/anta/gissa så hade det ju varit bättre om du frågat innan du lade in din beställning. Kan det inte möjligen vara så att du blir oproportionerligt arg för att du har köpt fel storlek två gånger tidigare och detta var liksom droppen? Utifrån din historia enbart tycker jag inte Nelly har betett sig anmärkningsvärt.

2010-04-29 @ 23:37:32
Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund

Usch, vilka dumskallar de verkar vara.. Trist att det inte blir något bra när du klagar. Hoppas du får sova gott och får lite energi till att härja lite imorgon. Det förtjänar de låter det som. Eller så kör man med ignorera-metoden, men det biter inte på alla...



Hade jag haft det du eftersökte hade jag skickat dem till dig bara för du jobbat så för att få RÄTT.

Natti!

2010-04-30 @ 02:17:36
URL: http://egomamma.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Amaranth; du behöver läsa OM hela historien tror jag!!!

2010-04-30 @ 09:13:48
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Anonym

På nelly.com:s sajt hittar du en klar och tydlig instruktion hur man returnera felaktig vara UTAN portokostnad. Om du följer instruktionen, har du fått returnera gratis samt fått 39 kr på ditt nellykonto.

Googlar man på bobux - storlekar hittar man storlekarna + längd i centimeter.

Även babybarn har olika stora fötter - så det är svårt att beställa t.ex på ålder eller s,m,l.



Det blir en promenad till posten, javisst. Men kanske inte värre än att du har tid och ork till det?

2010-04-30 @ 14:03:57


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback