Börjar arta sig ....gonatt!

Åh *gäsp* nu är det "bara" headern kvar 

Förrutom de uppenbara ändringarna har jag fixat maaassor av smågrejer och känner mig så himla nöjd och duktig ;-) kolla bara området där man lägger kommentarer så tjusigt det blev :-P

Ja ja, headern ja. Vad ska jag hitta på med den? Foton? Jag är sugen på att ha kvar texten från förra alltså "min blogg, mina barn, mina åsikter ...osv". Det känns helrätt.

Well... ha gärna åsikter! :-)

Ja min profilbild är grå trist och tråkig men den är iaf relativt NY till skillnad mot de bilder jag haft innan där.

Nej jag tror faktiskt att jag ska ta och lägga mig snart så jag orkar upp imorgon. Har en massa grejer att göra imorgon :-) Inte vid datorn alltså utan i riktiga livet ;-)

Tack för idag allesammans :-)

Gonatt <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Kanske vem vet

2010-04-20 @ 00:59:00
Postat av: sofie

blir nog snyggt

2010-04-20 @ 07:52:28
Postat av: Annette

Ååååh vad fint det blir. Gillar verkligen den här layouten!



Jag vill minsann se en presbild med NYA glasögonen :)



Ha kvar texten i headern, den är bra. Kanske bara kan byta teckensnitt så det iaf blir lite annorlunda. Skriv den med den gröna färgen.

Skriver du Beckahbitch med ett jäkligt häftig teckensnitt så behövs inget foto... Om du inte vill ha det förstås.



Så tycker jag :)

2010-04-20 @ 07:56:34
Postat av: MansonDust

Tjusigt ! I like it. Man blir glad av färgerna. :) Du kanske kan ha en närbild på halva din ansiktshalva i ena hörnet av headern & sen den där texten brevid. Eller.. hm.. Tre magbilder med barnen ?

2010-04-20 @ 08:12:02
Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund

Tycker det blir tjuuusigt, hihi. Lite sommar sådär. Trevligt! Särskilt kommentarsfältet gillar jag. Och att du inte har svartvita foton på barnen, det ser roligare ut med färg, men det kan ju höra ihop med att det var ganska mycket svartvitt förut (jämfört med nu alltså..)

2010-04-20 @ 08:35:59
Postat av: Rebecca

Jättesnyggt!! Håller med, jag tycker oxå du ska ha kvar texten du hade på headern innan sen en bild på dig o dina barn eller en bild på var o en av er. Profilbild är ju svårt, min är från -04 tror jag men gillar den då det är en "studiobild" =) Kram

2010-04-20 @ 09:25:44
Postat av: Therese

Vad fint du har fått det här! Älskar färgvalet :)

2010-04-20 @ 11:50:35
Postat av: Anonym

haha, det var roliga grejer på kommentarer :)

2010-04-20 @ 13:17:13
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Så fint de blir... härliga färger =)

2010-04-20 @ 14:15:06
Postat av: Tonismat.se

Snyggt motiv men den känns lite avklippt, men du är ju å andra sidan inte klar :D

2010-04-20 @ 15:20:04
Postat av: Linda

Jag skulle gärna se själva "bloggtext" spalten i mitten å dom andra två som nu ligger till vänster å varsin sida istället. Jag har lässvårigheter och allt som distraherar gör det svårare för mig att konsentrera mig på just texten ja ska läsa :)

2010-04-20 @ 16:15:08
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

om du ska ha kvar blommorna på headern så tycker jag du ska ha de mer till vänster så de sticker ut som på sidan av bloggen. Personligen skulle jag nog skippa blommorna på headern, alternativ bara ha 1-2 (mindre)rosa blommor + 1 grönt löv som sitter på ett foto eller något. Men det är vad jag tycker. :)

2010-04-20 @ 16:15:59
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

jag igen.. du ska SJÄLVKLART ha din text du hade innan, den är lixom du. :)

2010-04-20 @ 16:17:24
Postat av: donna

ROSA!!!! DONNA LIKE! ;-)



men headern måste bestå av din text+ bild. Så är det bara =P



puss puss på snoken bruttan!

2010-04-20 @ 18:50:26
Postat av: zandrama

Jag håller med Linda, ha bloggtexten i mitten och så en ram på vardera sidan. Annars är det helt okej.

2010-04-20 @ 20:30:33
Postat av: Erlingtina

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-05-12 @ 13:10:34
URL: http://erlingtina.blogyears.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback