Bloggdiarré

Hahahaha värsta bloggdiarrén :-P detta blir inlägg nummer 11 idag...!

Men nu ska jag bara säga att jag tänker hoppa i säng, dööötrött, små fisungarna sover så sött i min säng, jag är lyckligt lottad som får krypa ner mellan dessa små mjuka och varma gosegrisar om nätterna!

Imorgon är det fredag och helg. Småkillarna har varit hos pappa på kvällen idag och nästa umgänge är på söndag. På söndag ska Victor tävla också. Kul :-) annars så gillar jag ju egentligen inte helger, det är ju ingen hemlighet för det har jag skrivit mååånga många gånger.

Jag ska ta och visa upp mitt Nellypaket imorgon också och mina traderafynd. RIKTIGA FYND! Jag är så nöjd så. Snart dags att lägga upp egna Traderaannonser med :-/ blir ju aldrig av.

Nej sova var det ja. GOD NATT <3

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hejsan!

Du verkar så stark och lugn, klok och vis! Det var inte jag i din ålder (är 39 nu), har tagit mig många år att vara sann mot mig själv men det har du lyckats med redan! Lycka till! Kram

2010-04-16 @ 12:21:23
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Tack!



Nej det finns inga svar på varför de kom för tidigt :/



Kraam!

2010-04-16 @ 15:16:50
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Hihi tack, visst är han söt. :D

Redan nu.. :p

2010-04-16 @ 17:36:23
URL: http://salkert.se
Postat av: Emelie

Hej!

Måste säga att jag gillar din blogg:)Söta grabbar!

Är själv mamma till en dotter på 3 år. En liten hobby jag har är att sy bakverk och godsaker till hennes kök. Kolla gärna in dem om du vill:)

Ha en trevlig helg!

2010-04-16 @ 18:12:43
URL: http://semlansliv.blogg.se/
Postat av: Tonismat.se

Men idag har det varit dött :D

2010-04-16 @ 18:46:00
URL: http://tonismat.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback