Beckahs bloppis - loppis i bloggen



Här kommer jag att lägga upp saker jag säljer - eller rättare sagt - barnkläder!
Får se om det slinker med något mer med tiden. Jag kommer att uppdatera samma inlägg hela tiden och detta inlägg kommer man att kunna nå ifrån menyn.


Hur går detta till?

1. Du ser något du vill ha
2. Du skickar ett mail och berättar vad du vill köpa. OBS! Frakt tillkommer på de priser du ser men jag packar alltid så platt och portovänligt det över huvudtaget är möjligt. Emballage kostar dig inget såklart.
3. Jag svarar med ett mail där du får ett kontonummer och en förfrågan om din adress. I detta mail får du även fraktkostnaden.
4. Du betalar in din peng och sen kan du gärna maila mig och berätta att det är gjort.
5. När jag ser pengarna på kontot skickar jag iväg plagget (eller plaggen, går ju köpa flera).

Plättlätt :-)

Mail:
[email protected]




1. Randig tröja från Po.p strl 74
Pris:
 70 kr
Info: Som ny, hann knappt användas eftersom den är liten i storlek för att vara Po.p. Den är mer som Lindex strl 74.



2. Skaljacka från Po.p strl 74
Pris: 300 kr
Info: En marinblå vind- och vattentät jacka i kanonskick. Ser ny ut! Man kan ana en väääldigt svag namning på namnlappen  men annars hittar jag inget som avslöjar att den är begagnad.



3. Mjukisjeans från Lindex strl 74
Pris: 65 kr
Info: Helt som nya. Väldigt mjuka och snygga. KANONSMART babyplagg.
SÅLD!


3. Mjukisbyxor Name It strl 74
Pris: 65 kr
Info: Helt som nya. Ficka fram och bak.






Jag har fler bilder klara men mitt internet är så FÖRBANNAT segt att jag inte orkar lägga upp fler just nu. Ska förstätta imorgon.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tummen upp för näthandel!



Praktiskt att återanvända kläder!

2010-04-19 @ 11:10:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Emma

Så fina kläder! Synd att min kille är typ den största 7-måndaders bebisen som satt sin runda fot på denna jord. Han drar redan 86...

2010-04-19 @ 11:24:34
URL: http://vitaeinnuce.blogg.se/
Postat av: iorlina

Måste motposta Emma: Skönt med stora killar, min 13-månaders har just börjat med 74!!! Finns en otroligt massa sött han fortfarande kan ha!

2010-04-20 @ 07:30:16
Postat av: Caroline - Mamma till 2.

Jag är intresserad av skaljackan har du kollat upp priset?

2010-04-20 @ 15:59:15
Postat av: Elin i Malmö

kommer det fler kläder? :-)

2010-05-18 @ 09:54:33


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback