Barnledigt och kommande tävling

SMÅBARNSLEDIG en stund :-) till 19:30, vad ska man hitta på?

Har slöat nästan hela dagen förrutom i morse när jag var iväg på möte på BUP. Det var dock ett givande och bra möte för en gångs skull! Ja och resten av dagen har jag och Ellebellen bara varit hemma. Han somnade som vanligt efter lunch men vaknade efter en halvtimme! Inte bra! Så han kommer garanterat att somna i bilen nu med pappa och sen vägra sova hemma och så är kvällen förstörd ;-) *hoppas inte*

Var iallafall lite så igår nästan för jag skulle gå och lägga mig tidigt för en gångs skull (strax efter 22) och självklart vaknade då Elmer :-/ SUCK men vi somnade iallafall vid midnatt, bättre än min vanliga läggtid ;-)

Nej hörrni nu ska jag bege mig UT känner jag. Varför? bara för att jag KAN :-D första gången på en vecka för i tisdags så åkte ju bara Alvin iväg, Elmer har jag inte pausat från sen de 2 timmarna förra torsdagen, annars är det dygnet-runt-mamma som gäller :-) har jag sagt att jag längtar efter hösten och dagis/skolstart? :-P

TVÅ kul grejer kommer upp i bloggen senare ikväll:

Ett kalasbra BLOGGTIPS och en härlig TÄVLING :-9 Gillar du göteborg eller är sugen på att utforska Göteborgs nöjesutbud? Missa då inte min tävling ;-)

Kommentarer
Postat av: En chicmamma med sin Ajdin

Mmm din tävling låter spännande :D I'm in!!

2010-04-29 @ 23:55:26
URL: http://chicmommy.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback