Ännu fler presentkort med posten!

I veckan trillade det in 500 kr rikspresentkort från GratisBio och även en biobiljett!



Dessutom kom min fina vårjacka från Nelly med posten, den har jag köpt för presentkort från GratisBio.



Men härliga tider väntar för jag kommer snart att få ytterligare 1800 kronor i presentkort hos Nelly och 1350 kronor rikspresentkort.

Förrutom detta så kan jag berätta att jag hade lyckan att vinna ytterligare ett pris i en tävling inne på GratisBio och fick tredjepriset; en gratis prenumeration på en tidning. Jag har därför beställt 6 nummer av tidningen MAMA :-)





Nu är det väl din tur att vinna lite tävlingar va? ;-) In med dig på GratisBio!

Gå med här (klicka på bilden nedan och bli värvad av mig och få 75 istället för 50 startpoäng):



Allt du behöver göra sen är att samla upp till 200 poäng för att få ditt första presentkort! Ganska enkel match med andra ord eftersom du startar på 75 poäng.


Skriv gärna till mig inne på GratisBio om du vill att jag ska hjälpa dig, guida dig eller ge förslag på bra erbjudanden att tjäna poäng på.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Aaaahh½! Jag fattar fortfarande inte hur du gör!? =/

Jag klickar och klickar, mina 600 poäng berodde på att jag valde ett ställe som kostade pengar, Läkare utan gränser.

Men att klicka enbart på gratis saker och få ihop poäng är ju helt omöjligt! 59kr hit, 79kr dit, det blir sjukt mycket i slutändan.



Hur orkar du sitta och fylla i nej på alla dessa tävlingar! Du förtjänar verkligen varenda krona med ditt tålamod! =D

2010-04-10 @ 08:23:28
URL: http://angelicaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad gör du för och få alla poäng man kan ju inte direkt vara med i undersökningar som ger 5 poäng det gjorde att jag tröttnade ....

2010-04-10 @ 09:00:25
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: thile

GRATTIS:) Så herlig <3

2010-04-10 @ 09:40:09
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tre grejer har gett mig mycket poäng:



1. jag vann 5000 poäng

2. jag handlar genom GratisBioo, dvs jag klickar mig vidare därifrån när jag ska handla i webshopar.

3. jag har värvat typ 180 personer och fått 5 poäng per person. ca 20-30 av dem har blivit aktiva medlemar och då har jag fått ytterligare 200 poäng för de personerna.



Värvar man många så vinner man värvningstävlingen, skaffar man många riktiga poäng genom att utnyttja erbjudanden och handla så vinner man tidningsprenumerationstävlingen

2010-04-10 @ 10:08:18
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Moneko16

This is a very good site. Thank you.

2011-01-26 @ 10:07:51
URL: http://moneko16.blog13.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback