Vad händer idag?

Fantastisk natt!

Elmer käkade vid 21:20 ungefär och sov sen. Jag somnade typ vid midnatt. Jag vaknade 02:30 för att gå på toa och passade på att väcka Elmer. Sen var det amning i 2 timmar och så somnade han om där vid halv 5.

Jag vaknade igen vid 07:30 typ och väckte Elmer. Nu med jättetuttar och riktig mjölk :-D han har klunkat i sig en stor frukost och ser så där fulltankad/nerdrogad som bara en mätt pyttebebis kan göra.

Nu ska jag äta också och sen vänta på att vi ska upp till Neo för ronden. Elmer ska träffa läkaren och så ska de ta en massa fler prover idag. Jag hoppas på att få veta lite mer också. Hur länge vi ska stanna och sånt.

Lillen är en kamin! Har bara haft blöja på sig i ett dygn och är kokhet så fort han har filt så han är oftast helt bar. Känns skumt då det brukar vara tvärt om med nyfödda, att de fryser bara man tänker på att ta av dem.

Ha det gott alla :-) <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Önskar er en bra dag! Grattis till sonen :-) Kram.

2009-09-06 @ 09:17:36
URL: http://snexig.webblogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Myyys!!!

2009-09-06 @ 10:30:15
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gud vad mysigt det låter med en pyttis som ammar... jag längtar tills det är min tur!

2009-09-06 @ 10:48:50
Postat av: Agneta med Sarah

Vill bara säga att det är så kul att kunna kika in här och läsa om dig och din underbara familj. Kram Agneta

2009-09-06 @ 10:49:38
Postat av: Anonym

Nja..det är ju ingen direkt pyttebebis du fött. Men söt e han på sitt sätt.

2009-09-06 @ 14:10:00
Postat av: Filura

Vad HÄRLIGT det låter. Elvira var oxå sådär svettig och varm när hon föddes, fick försöka säga till personalen att hon inte skulle ha på sig massa filtar som dom ville hon skulle ha!



hääärligt att mjölken är igång ordentligt nu.

2009-09-06 @ 14:19:39
URL: http://www.mysfias.se
Postat av: åsa

härligt att han mår bra trots "prickarna"!

Min lille tjockis (4480gr 53cm) höll oxå värmen bra!

2009-09-06 @ 18:54:26


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback