Könsultraljud :-)

Jo som de flesta läst eller åtminstone förstått vid detta laget så var "tillväxt-UL:et" jag gjorde   den 5 juni inget tillväxt-ul utan ett helt vanligt köns-UL som jag köpte hos Mama Mia i Göteborg.

Jag fick hela ultraljudet inspelat på DVD och här är en stillbild av könet från filmen. Tror ni förstår varför jag vågade beställa Elmer-bodyn osv ;-)




Märkligt att könsbilden från RUL var så himla lik en tjej :-) men så kan det vara :-) Om man ska gå enligt senaste mens så var jag ju inte lika långt gången som RUL sa. Nej enligt senaste mens skulle ju Elmer fötts idag, den 13 september. kanske könet bara inte var så utvecklat på RUL:

fast å andra sidan så var ju min uppfattning medans UL:et gjordes att det var en kille. När vi skulle försöka få till en bild på könet så sa jag "Det där skulle jag ha till en pojke ...eller en tjej med snopp" :-D och det hade jag ju rätt i faktiskt :-)


Kommentarer
Postat av: carro

Jag är så bombsäker på att Elmer är en tös när jag ser den tidiga UL-bilden :-D Men fan vad fel man hade!!

2009-09-13 @ 19:30:12
Postat av: ida

Förresten, om du har lust - eftersom du har "studerat" en del ul-bilder - så kanske du kan gissa om det man ser på min bild ens är könet, eller om det är bara är nåt annat jox??!! =)



http://1vuxen2barn.wordpress.com/2009/09/10/ultraljud-ultraljudsbild-konet/



Jag gissade också tjej på dina rul-bilder, blev så förvånad att läsa sen att det var en elmer.



2009-09-13 @ 21:29:22
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: Annelie

Hej!!

Verkligen mycket intressant läsning!! Nu är klockan så mycket visserligen så orkar inte riktigt läsa allt, men det gör ju att jag kommer att återkomma och fortsätta läsa!! :)

Må bäst!!

Kram

2009-09-14 @ 00:54:07
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback