Jag TÄVLAR!

Mitt foto är bild nr 308 i den här tävlingen: http://www.fototurneringen.com/

Man röstar genom att skicka ett SMS som kostar 10 kr <---OBS!

Så här står det på sidan:

För att rösta på ett bidrag:

Skicka enkelt ett SMS med texten yesbox foto BIDRAGSNUMMER
(exempel: yesbox foto 308) till 72500.

Det är ett SMS som kostar 10 kr + ev smstaxa. Du får skicka hur många SMS du vill och var tjugofemte SMS får en Spotifyinvite utlottat till sig.

När tretusen SMS inkommit så avslutas semifinalen och finalen mellan de med flest röster börjar.

Mitt bidrag har alltså nr 308

Så här ser mitt bidrag ut:




För att se övriga bidrag klicka på länken högst upp!

Kommentarer
Postat av: Lena

Oj vad många det fanns, svårt att välja då många var helt underbara!!! Din var oxå jätte fin.

2009-11-07 @ 14:45:32
Postat av: Trollis

Minns den här lekdressen så väl. Fina minnen. Och underbart foto. Lycka till. Hoppas du vinner!

2009-11-07 @ 19:33:39
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Camilla

Gud vilken fin bild !!!

Den kan du nog vinna med utan problem !

2009-11-08 @ 00:33:20
URL: http://www.pinklady.nu


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback