Godmorgon

Gissa om jag är trött? :-P satt och svarade frågor halva natten. Visserligen sov jag några timmar innan också eftersom jag somnade framför TVn när jag och Mathias försökte titta på Harry Potter :-) får bli ett nytt försök ikväll.

Jag hoppar över Öppna förskolan idag men har svårt att bestämma mig för om jag ska gå och lägga mig igen nu när Ballen är på dagis eller om jag ska typ diska och städa...

Om ett par timmar kommer systersonen Oliver hit så jag ska passa honom och sen kommer hans syster hit också när hon slutar skolan.

Det hade varit kul om fler hittar tävlingen jag håller här. På lördag är det sista chansen. Jag ska nog ut och ragga i lite bloggar hos sådana som brukar tävla :-P

Men asså ...jag känner mig extremt kreativ och vill GÖRA något! Fixa, greja, shoppa eller så där :-) Fattar inte var detta kom ifrån men jag känner mig helt sprallig och måste göra mig av med det någonstans.

Just ja, skrev ju igår att det kom en överraskning med posten igår hihi. Blev jätteglad. Jag ska fota och visa senare idag.

Kommentarer
Postat av: Moa

Känner igen det där med rastlösheten,ändå lyckas jag alltid fastna vid datorn:-)

2009-11-26 @ 11:17:10
URL: http://tyrastradar.blogspot.com/
Postat av: Tant Ulrika

Ny dundertävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_26.html



..med både presentkort o "julpaket" i prispotten =)

2009-11-26 @ 11:36:47
URL: http://uj76.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback