Besöksräknare

Vilken besöksräknare är egentligen mest tillförlitlig?

Jag har i runda slängar så här många UNIKA besökare/dag enligt olika räknare:



Susnet: drygt 600
Blogg.se: drygt 800 (ca 1700+ sidvisningar)
Bubbleroom.se: runt 1500 (och ca 2000+ sidvisningar)
Bloggtoppen.se: runt 1500 (och ca 2000+ sidvisningar)


Bubblerooms och Bloggtoppens räknare verkar stämma väldigt bra överens vad jag kunnat se.


Men hur kan det vara så stor skillnad?

Jag är för övrigt inte med på Bloggtoppens lista ännu eftersom de inte registretat min blogg som godkänd än! (la till den i onsdags). TRÅKIGT! Men har halkat in på plats 26 på Bubbleroom däremot. La till bloggen där i måndags eftermiddag så det fattas några hundra besök för att vara rättvist men från imorgon är jag ju med från början.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Susnet och blogg.se räknare verkar ju suga hästpung! bubblerroom och bloggtoppen visar ju samma så gå efter det. :)

2009-11-22 @ 23:28:11
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Maddede

google.com/analytics är jättebra. Har använt dom i 2år och är väldigt nöjd.

2009-11-23 @ 02:21:03
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Hanna

du skulle inte kunna hjälpa mig med besöksräknare till min blogg?

2009-11-23 @ 10:06:33
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Hallå!!

Bästa besöksstatistikräknaren utan konkurrens hittar du ju på Webbverktygen.se. Hur har du kunnat misa den?? Den har allt tycker jag + extremt bra support och inte ett öre kostar det =)

2009-11-23 @ 11:34:33
Postat av: Anki

Om du ska ha garanterat rätt besöksantal, ska du använda Google Analytics, det är den optimala räknaren, inte bara en räknare ut, du kan se vad de har läst, hur många som i procent gått direkt till din blogg och vilka som blivit hänvisade till den! Vilka städer och länder! De här andra besöksräknarna är inte riktigt rätt! Egentligen tycker jag att de som skriver kommentarer är de riktiga besökarna! De andra som inte lämnat kommentar har inte ens läst rubriken! Alla strävar efter många besökare, men kan nog glömma att alla som varit inne har läst det du skrivit, de som läser de ger oxå kommentarer!



Ha en bra dag, ha en trevlig kväll och helg

2010-03-05 @ 23:13:56
URL: http://nabban.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback