BABYKUNGEN.SE

Jag är stolt och glad över att ha fått denna sponsor! En favorit-webshop sedan länge för mig. Jag hittade den här sidan för 2 år sedan när jag letade på nätet efter någonstans att beställa en body med personligt tryck.

Jag blev mycket nöjd med bodyn! Sen dess har jag skickat efter en hel drös plagg härifrån och jag älskar alla plaggen! Den senaste skapelsen har nog de flesta sett. Elmers allra första body han hade på sig. Den blev faktiskt lite poppis och jag vet att minst en till liten kille där ute, Anakin, har fått en precis likadan :-) Jättekul att min design fick tryckas fler än en gång! <3

Men det är inte bara egendesignat hos babykungen såklart. Det finns massvis av andra plagg! Med eget foto, med namn, olika roliga figurer osv.

IN med er och kika! http://babykungen.se
Suveränt julklappstips, dopgåva, födelsedag, present till nyfödd bebis osv osv.

På startsidan finns en bild på några av mina plagg jag beställt därifrån :-) Väldigt personliga!







Denna känner ni igen va?








GLÖM INTE hålla utkik efter tävlingen som drar igång här i bloggen snart med en vinst sponsrad av babykungen.se . En väldigt bra vinst!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

har vart inne på den sidan ,vi din blogg flera gånger och har varit sugen så många gånger på att beställa en sådan till min kompis lilla son. Men om du gör dem i photshop väljer du då att spara utan bakgrund, för jag ser ingen bakgrund på trycken ;) Man lär sig inget om man inte frågar, vilket jag är bra på hehe ;)

2009-11-17 @ 22:28:59
URL: http://bampi.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se

Jag brukar göra bakgrund i samma färg som tyget kommer att vara sen. Sedan fixar de på babykungen till trycket så det inte är en stor ruta med bakgrund utan bara en kant runtom själva trycket :-)

2009-11-17 @ 22:41:00
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Pernilla

Så fiffigt :D Men hur vet exakt vilken färg det kommer vara då? Alltså tyget står ju självklart, men i photoshop då det finns så många nyanser. Nu känner jag mig allt för frågvis hehe men så nyfiken på hur du gör :)Jag gillar att greja i Photoshop med så :D

2009-11-18 @ 00:17:18
URL: http://bampi.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se

Jag har mest haft svarta och vita bodies/tröjor och då är det enkelt. På den med orange tyg gjorde jag ett helt runt tryck vilket också blev enkelt.

2009-11-18 @ 01:02:07
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sophie

Grattis till sponsringen! Roligt med sånt tycker jag! Och visst är bodyn du designade superfin, Anakin älskar sin. ;) (Och jag med hehe)

Kram

2009-11-18 @ 07:20:16
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Pauline

Hej vännen...Jag skulle vilja fråga dig en sak...Får man kopiera ditt tryck du gjort och beställa en tröja till kevin...???..Skulle vilja ge han en i julklapp...Med ditt fina tryck som du hade till elmerbodyn...Men skriva kevin och busunge under..???om det är okej för dig så undrar jag om du kan hjälp mig...fattar noll på den sidan...Kram pauline

2009-11-18 @ 10:36:10
Postat av: BeckaHBitcH.se

Pauline; om du skickar ett mail till babykungen: [email protected] och skriver att du vill ha en svart tröja storlek 2-3 år med samma tryck som "Elmer lillebror" fast med texten "Kevin busunge" istället så ska de nog kunna fixa en sån :-) skriv din adress och telefon och sånt i mailet också.

2009-11-18 @ 14:31:21
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Carolina

Jag gillar också deras hemsida - så mycket fint! kram

2009-11-18 @ 18:27:27
URL: http://carolina1979.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback