Victor fick bara bli 1,5 år

En liten pojke har fått vingar...

http://denstarkastestjarnan.blogg.se/

Ord finns inte för detta så jag låter bli känner jag.

Det jag ville ta upp var hans insamling till barncancerfonden. Ni finner den på hemsidan genom att klicka på bannern där.

Fotot av honom längst upp i bloggen där han vilar huvudet mot en fäll är vidrigt smärtsam att titta på. En så vacker varelse ska inte dö, det får inte vara så. Ändå har det hänt.

Vila i frid, ljuvliga unge. Så fin, så oskyldig, så liten.

Jag har två söner. En heter Victor och en är född bara 2 månader före den här änglapojken. Det känns otroligt nära och otroligt smärtsamt.

Se filmen om Victor om du klarar av det. Det är väldigt tungt: http://feie.tkphotography.se/victorfilm.html

Jag har gett mitt bidrag till insamlingen. Gör det du också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud så tragiskt! Man hoppas man slipper va med om en sådan sorg som dom gått igenom! Bra att du tar upp de!

2009-05-29 @ 20:49:23
Postat av: Jenny Viklund

Gud vad jag har grinat! Och värst grinade jag när jag såg Victors film. Man kan aldrig sätta sig in i hur dom känner. Vilka tappra människor. Jätte bra att du tog upp detta! Kram

2009-05-29 @ 22:33:38
URL: http://minbebis.com/blogg/jennfy


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback