Jävla Comhem
Just när man trodde man inte kunde bli mer irriterad på Comhem så ringer de och gör en förbannad!
De ska alltid krångla. Då och då försvinner både internet, TV och telefon. För några dagar sedan var det ett jätteavbrott (många har nog hört talas om det tror jag, det var STORT).
Vad gör de? Ber sina kunder om ursäkt? nej o nej - de bajsar kunderna i ansiktet och UTNYTTJAR sina fel och misstag till SIN fördel!
Så ringer hon alltså här från combort och med tanke på avbrottet var jag ju intresserad av vad hon hade att säga så jag lyssnade.
Hon beklagade avbrottet häromdagen och frågade om det drabbat mig och jag berättade. "oj, o nej, så jobbigt" Sen babblade hon i flera minuter om hur ledsna de var och att de nu ringer för att KOMPENSERA sina kunder. Ah, intressant tänkte jag och lyssnade vidare fast jag inte hade tid.
Gillar du film eller sport? Ja jo, film är ju kul. har du hört talas om canal +? Ja jo självklart. Hon berättade sedan i flera minuter om canal + olika delkanaler (fast jag sagt att jag redan känner till systemet) och avslutar med:
"Så nu vill vi erbjuda våra kunder detta för endast 169 kronor i månaden i 9 månader och de första 3 månaderna får man för bara 99 kronor"
WTF? Hur fa-an kan man uttnyttja den här situationen till att SÄLJA PÅ sina stackars drabbade kunder ÄNNU MER så de ska betala ÄNNU MER?! Kompensation my ass!
*morr och fräs*
Haha, jag tycker det var lite pinsamt roligt av dom, haha att dom kan med!
Ohh ja dom ringde och körde samma här, helt patetiskt!
Håller med, de ringde hit med (såklart):(
Åh jippi, tur vi har Telia...Iaf just nu när det krånglar så in i vassen för er med ComHem...
Comhem är bara skit, så är det bara, jag är glad att vi bytt nu :P så skönt att slippa att det försvinner hela tiden, är så värt det att ha ett lite dyrare.
Va fräckt!