Bubblan sprack

Jag försökte iallafall och är jättenöjd med det men nu får jag kasta in handduken och ge efter för foglossningen. Har bett om en tid till MVC-läkaren för sjukskrivning och ska bli uppringd imorgon.

Nu har jag nått den punkt där jag har ont i ett streck från jag vaknar på morgonen tills jag somnar på kvällen och den enda variation som finns är ont eller vansinnigt ont beroende på vad jag gör eller vilka rörelser jag gör.

Trist men jag vet ju att det bara kommer bli värre så jag får försöka utnyttja all rörelseförmåga jag har sålänge det går.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Nä vad tråkigt =( Usch det är inget skoj alls. Hade du foglossning med Victor och Alvin med? Ibland kan akupunktur hjälpa riktigt bra. Lycka till!

2009-05-11 @ 15:34:16
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Beckah

Hade rejält med Alvin och var helt sjukskriven från vecka 16.

2009-05-11 @ 15:35:16
Postat av: Linda L2K

Va jobbigt. Men har du inte gjort nånting innan för foglossningen den här gången?

2009-05-11 @ 20:17:25
Postat av: Bodil

Uscha, vad jobbigt. :( Foglossning är skit! Hoppas att du får hjälp med det, så att du slipper ha så ont.

2009-05-11 @ 21:41:20
URL: http://enmynta.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback