BM-besök v. 24+5

Nu har jag varit hos BM på vecka-25-besök.

Äntligen har jag tagit blodproverna som jag skjutit upp hela tiden ;-) skönt det.  Nästa vecka börjar föräldragruppen :-) min syster A som varit här och passat Alvin idag under BM-besöket har varit snäll och sagt att hon ska ta honom även under föräldragruppstiderna de gånger hon kan.

Lite siffror från dagens besök:

Blodtryck: 111/66 (tror jag)
Hb: kollades inte
Blodsocker:  6,7 (tror jag. 6,något iaf)
Vikt: 75,5 + 13,5 kg hittills.
SF-mått: 25-26 (men hon skrev 25 eftersom hon var tvungen att välja en av dem)
Hjärtljud: Gick inte mäta för Hoppsan ville INTE bli lyssnad på.

Haha busunge! Hoppsan försökte flytta sig undan dopplern hela tiden och låg och sparkade på den osv för att det inte skulle gå att lyssna. Hen blev jättesur och stressad av att bli jagad så först låg det på 130 och sedan plötsligt 160 och uppåt 170 och sen slutade vi jaga Hen. tror BM skrev upp 160.

Här kommer kurvan:


Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback