Blöjfritt

Lördagen med pappa gick jättebra. de åkte till Slottskogen och där blev det ett par missar men annars okej. Resten av dagen funkade bättre.

Söndagen funkade felfritt tills på kvällen när vi var hemma hos Alvins farmor och farfar. Han drack en massa saft och kissade i kalsipperna två gånger ;-)

Gårdagen var miss-fri :-)

Idag har det funkat okej, inga missar men däremot går han ibland och kissar på andra ställen med flit bara för att testa, för att det är kul. I en burk, i ett skåp osv. Lite jobbigt faktiskt och det diskuterar jag och Alvin rätt mycket :-)

Han bajsar fortfarande icke på toaletten eller i pottan. han smyger iväg och gör någon annanstans. Igår tog han med sig en liten plastlåda som han bajsade i (hallå? fel att använda pottan då *suck*)

Men men det går väl framåt antar jag att man får säga ändå. Inget dagis ännu för vi är förkylda här.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Har samma "problem" här hemma med sonen, han kissar i de mest konstiga saker, sina gummistövlar, spargrisen osv. Alvin är ju jätteduktig för att klara det så fint i den åldern, min son är 22 månader, hoppas på en helt blöjfri kille till sommaren! .o)

2009-05-12 @ 21:09:31
Postat av: Bodil

Vad duktig han är! Även om det inte fungerar klockrent så är det ju på god väg. :)

2009-05-12 @ 21:40:12
URL: http://enmynta.se
Postat av: Katja

ha ha, kreativ kille..! Bajsa i en låda... fniss...

2009-05-12 @ 23:18:21
Postat av: Lotta

Jag vill inte vara elak, men är han verkligen redo för att gå utan blöjor?? För i mina ögon läser jag en hel del olyckor!!!! Ja eg är det ditt problem om du stressar fram något hos honom.

2009-05-14 @ 06:19:31
URL: http://rallyascona.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback