Ööööööh!

Tyckte det var väldigt tomt på kommentarer så jag kollade här på blogg.se och då fanns det ju en hel hög kommentarer! Jag har bara inte fått mail om dem :-(

Nu är de iaf lästa och godkända.

Blev arg på en jävla idiot som springer här och snackar skit. STOR suck. Efterbliven är hon och jag HATAR ATT FUCKING JÄVLA blogg.se inte fungerar att blocka fittkärringar på!  STICK för faan till någon annan blogg och vräk ur dig din dynga! Jävla apa!

VARFÖR o VARFÖR funkar inte blockeringsfunktionen?!

Kommentarer
Postat av: Filura

Ojdå, vad pissigt att man inte kan blockera. Du får skaffa en egen domän och skaffa wordpress, hihihi.

2009-03-09 @ 22:16:01
URL: http://www.mysfias.se
Postat av: Karoline

Jag råkade komma in på Kickis blogg efter att jag hade reagerat på ett inlägg från henne i en annan blogg. Nu har jag läst bådas "versioner" och tycker helt klart att det en väldigt omogen nivå från hennes håll. Allt verkar trigga henne, fast det inte finns någon anledning, då du håller dig på en mogen och sansad nivå. Lycka till med familjen kommande bebben!

2009-03-14 @ 05:00:07
URL: http://karolineoberg.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback