Om det skulle vara två

Får en liten provsmak nu ikväll hur det skulle vara om 2 år om jag väntar två nu ;-)

Har grannbarnen ett par timmar, stora är 3,5 och lilla lika gammal som Alvin, så precis så som vi skulle få det med andra ord haha :-D

Timmarna segar sig. Blir lite TV ikväll och sen lär jag lägga mig tidigt bara för att tiden ska gå fortare *s*.

En skitkul grej idag dock: jag har hämtat nya glasögonen!!! :-D båda paren men jag hade vrålbråttom så jag hann inte böja till dem och det var dumt för de glider som fasen. Måste dit imorgon och justera dem.

Bilder nedan. Svårt att se men det är iallafall ett par mörkrosa och ett par röda ;-)




Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Snygga brills! Du måste rapportera så fort du kan, när du har varit hos mvc!

2009-03-02 @ 20:01:51
Postat av: Hellan

Fina brillor! -jag kommer hålla utkik imorgon på hur många bebbar du har i magen egentligen! ;) Jag tror också bara du har en -men spännande om det skulle vara fler! :)

2009-03-03 @ 02:51:17
URL: http://lifeofhesa.blogg.se/
Postat av: Linda L2K

Supersnygga brillor!!!!

2009-03-03 @ 17:56:53
Postat av: Linaek

Ser bra ut. Men frågan är ju.

Är dom barnvänliga. Har dom klarat krosstestet:)

2009-03-06 @ 18:18:57


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback