Nu är det på gång

Jag har filmat av de två avsnitten i två delar på varje, totalt 4 filmsnuttar.

De ligger på kö att laddas upp på youtube vilket tar sin lilla tid eftersom de är så långa.

Grät mig igenom filmerna när jag såg dem. Är nog tre år sedan jag såg dem senast och alltid samma reaktion.

JOBBIGT bara att jag var en mycket finnig liten 17-åring på filmerna men det bjuder jag på. Lite pinsamt också att jag hela tiden höll kameran underifrån och typ filmade rakt upp i näsan, men men lätt hänt.

Det är ju inte det viktiga i filmerna.

Första filmen handlar om att jag bor på utredningshemmet och är fast där och vill mer än allt komma därifrån men eftersom jag var 17 år hade jag inga pengar. Enda sättet att bo själv var om soc skulle betala hyra osv - de hade alltså total makt över mig och sätta mig i en lägenhet var inte alls något de hade planer på.

Andra filmen handlar om att jag nådde bristningspunkten av att bo så länge på det hemska hemmet så jag helt tappade livslusten och min kropp säckade ihop. Då passade soc på att försöka med det de försökt med sen Victor föddes: få mig till en olämplig förälder.

Efter jag visat filmerna ska jag berätta vad som hände efter filmerna sänts. Inser nu när jag sett dem att filmen slutar mitt vid ett stup och sedan fick världen inte veta vad som hände efter det.

Jo såklart, ni vet ju som läser min blogg osv att jag ju har min Victor och så, men kanske inte hur det blev så. Direkt efter sista filmen blev Victor akut LVU:ad.

Kommentarer
Postat av: BitchigaBea

Åh väntar på att få se kram

2009-03-11 @ 12:40:18
Postat av: Carro

Ska bli spännande att få se. Men jag lider verkligen av livshistorier som din. Hade du skrivit en bok om din uppväxt hade jag läst den direkt.

2009-03-11 @ 13:18:10
Postat av: mitha

Starkt gjort av dig att "blotta" dig så tycker jag!



Sett första filmen och tårarna rann. Från att ha haft ett sånt helvete till att bli den du är idag! Med jättefina barn!



KRAM till dig Beckah

2009-03-11 @ 13:40:40
URL: http://himmelohelvete.se/wp


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback