Lindex landskapskläder

Är det någon fler som köpt nya ekologiska landskapskläderna från Lindex?

92 var sluuuut så jag chansade att köpa ett par leggings i 86 för de såg ruskigt långa ut. Det var de också, gick till och med att vika upp mudden på Alvin och jämfört med Lindex Velourmuddisar är de större än velourisarna i strl 92.

Men då blir jag nojig ...har ju bara provat på Alvin än men jag tänkte på tvätten? Krymper de som fasen i tvätten eller, eftersom de är så stora? Någon som vet?

Men asså SHIT va smaaaala de är i benen iaf på vaderna. Alvin har verkligen inga tjocka ben men de satt väldigt tight om man säger så. Märklig modell.

Han har T-shirten också men den är 92 och den har farmor köpt, han har bara inte hunnit få den än :-)

Såååå fint tyg! Fick lust att köpa till bebisen också men de var ju inte gratis direkt så jag struntade i det. Kommer säkert fina saker till hösten med :-) sålänge håller jag mig till att köpa rea-fynd till Hoppsan, för det är ju inte bråttom med kläder precis.



De finns förresten på Lindex hemsida att köpa :-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jättefina är de verkligen! Hehe nää du skulle nog inte behöva köpa ett plagg till så mkt kläder som Alvin hade när han var bebis ;-)

Kul att bli flyttad 6 dagar åt rätt håll. Det blev jag med :-) Så min ägglossning var med nästilntill direkt efter mensen.

Hoppas du mår bra. Kram

2009-03-05 @ 10:45:03
URL: http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Jag var och skulle köpa byxa och tröja men när jag såg de i verkligheten så var de inte alls lika snygga som på bild. ville inte "slänga" ut de pengarna då, så jag struntade i det och hoppas på att kanske tröjan finns kvar sen på rea. :)



Har hört av andra att byxan är jättesmal och långa och att man bör köpa minst en storlek större än vad barnet har annars.

2009-03-05 @ 14:15:19
URL: http://alskadeliam.blogg.se/
Postat av: T r o l l i s

Oj, har inte sett dom än. Måste in o kika Tack för tipset. Kraaam.

2009-03-05 @ 19:49:58
URL: http://www.thinki.se
Postat av: T r o l l i s

På tal om...INGET...Har du fått med dig att PoP öppnar web shop mitt i mars?!?!?! Weeee, längtar!

2009-03-05 @ 19:50:51
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Rebecca

De är riktigt snygga på bild iaf. Dock ej sett dem i verkligheten.

2009-03-05 @ 21:54:10
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Monika

Vet inte om det stämmer på Lindexkläderna och jag har inte några av landskapskläderna själv. Men när jag köpt ekologiska kläder av annat märke så har det stått att de oftast krymper mer än icke-ekologiska kläder. Eftersom de inte tvättas så mycket efter infärgning och beredning som icke-ekologiska kläder gör. Det är ju mindre gifter i de tygerna, så de behöver inte tvättas lika många gånger innan plagget sys. Vet inte hundra som sagt om det är så. Men det var bara en kommentar till att de var stora i storleken, men du kanske redan har tvättat dem?

2009-03-06 @ 11:07:12


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback