Midsommarafton

Victor ringde just :-) han har det trevligt i Vallentuna med två av sina bröder och en av sina systrar - Gabriel, Robin och Melina.

Här hemma har jag, Alvin och Mathias haft det gott också med mumsig middag och så :-) Vi har blivit med hund också ;-) iaf över helgen så ska vi passa lilla Sannie som är Alvins farmors hund.

Min vinbärsbuske börjar få lite röda bär, vilket jag trodde var bra jobbat så här års men näää jag kollade foton från exakt 1 år sedan och då var hela busken helt mogen och dessutom hade jag määängder av smultron.

Kolla i år:


Jämfört med för 1 år sen (21 juni förra året):



Det finns för övrigt massa nya bilder från vår midsommarafton i bilddagboken om någon är nyfiken :-)

Här är en:


Kommentarer
Postat av: Dog News

Hoppas ni får en fin helg med hunden

2009-06-19 @ 19:37:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11171
Postat av: rebecca

Självklart får du bilderna, du hade inte ens behövt bett mig om de. Det är en självklarhet. :) Jag har bara varit trött och inte orkat mailat de än, men de är på G. Börjar nu att maila och det blir lite på farmor, Elio osv med. Kul för Victor att ha sen. :)

2009-06-22 @ 00:08:13
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: rebecca

Försäker maila (din mensamail) men det vill inte funka. Har försökt 3 gånger nu, blir bara: Delivery Status Notification (Failure)‏

2009-06-22 @ 00:16:19
URL: http://geshiia.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback