Massa kläder...

:-D :-D Alvins farmor har varit på polarn o pyrets rea :-)

Blev en hög med tidiga födelsedagspresenter till Alvin och ett par byxor till Hoppsan. Det är precis i början av rean så det är ju inte speciellt billigt precis men å andra sidan finns allt kvar nästan nu, gäller å passa på.

Skaljacka, T-tröjor, byxor, stövlar, vantar, pyjamas :-) åsså Hoppsans små svatvitgröna byxor :-) Alvins kusin jonathan fick också nästan samma. Det är fördelen med början av rean att allt finns i olika storlekar.



***

kan även meddela att bilddagboken är uppdaterad massor i maj och juni :-)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Massa fint, några plagg som är lika som jag beställt. :) Jag sitter och väntar på att min beställning från deras websida ska komma + att deras REA med 50% ska komma igång (men den ska tydligen börja efter midsommar) man kan ju råka hitta lite fynd då med om inte allt det fina är helt slut. ;)



stövlarna tittade jag med på men nee, blidde inga, vill hellre ha de röda randiga men det får vänta då jag redan har flera par stövlar till Liam och sambon skulle bli galen om jag köper ett par till. Han är ju sååååå tråkig när det gäller att köpa kläder, han fattar inte att det är roligare att ha fler men i olika färger/motiv. :(

2009-06-14 @ 13:15:22
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Beckah

jaaa mycket roligare med fler så man slipper tröttna :-) dessa stövlar blev i strl 25 också för han har 2 par i 24. man måste ju ha 2 av varje storlek iaf när det gäller regnkläder och stövlar så en uppsättning kan vara på dagis och en hemma.

2009-06-14 @ 17:44:31
Postat av: T r o l l i s

Kuuuuul, har oxå handlat endel. Både live och på nätet.

2009-06-14 @ 22:43:32
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Anonym

Fina kläder! Men är det bara jag som inte upptäckt grejen med po.ps kläder?? ;)

2009-06-15 @ 05:59:15


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback